افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

زمان مطالعه: 7 دقیقه آیا تا حالا برایتان سوال شده که چرا استوری‌های اینستاگرام شما به اندازه‌ای که می‌خواهید بازدید نمی‌گیرند؟ آیا فکر کرده‌اید که چگونه این مشکل را برطرف کنید؟ نگران نباشید، ما به شما کمک خواهیم کرد. تولیدکنندگان محتوا باید به ویژگی‌هایی که خود اینستاگرام ارائه می‌دهد توجه بیشتری داشته باشند تا به طور طبیعی مخاطبان خود

افزایش بازدید استوری در اینستاگرام
زمان مطالعه: 7 دقیقه

آیا تا حالا برایتان سوال شده که چرا استوری‌های اینستاگرام شما به اندازه‌ای که می‌خواهید بازدید نمی‌گیرند؟ آیا فکر کرده‌اید که چگونه این مشکل را برطرف کنید؟ نگران نباشید، ما به شما ورش‌های افزایش بازدید استوری در اینستاگرام را آموزش می‌دهیم. تولیدکنندگان محتوا باید به ویژگی‌هایی که خود اینستاگرام ارائه می‌دهد توجه بیشتری داشته باشند تا به طور طبیعی مخاطبان خود را افزایش دهند.

لازم نیست متخصص اینستاگرام باشید. تنها چیزی که لازم است بدانید چندین ترفند سریع و آسان است تا یاد بگیرید چگونه بازدیدهای بیشتری از استوری در اینستاگرام داشته باشید. پس همراه تکنویک باشید.

چرا بازدید استوری اینستاگرام مهم است؟

بازدید استوری‌های اینستاگرام به تبلیغ حساب کاربری یا برند شما کمک می‌کند. وقتی بیننده خاصی روی استوری شما کلیک می‌کند، به احتمال زیاد بقیه محتوای صفحه شما را بررسی خواهد کرد. علاوه بر این، نظارت بر وضعیت استوری‌های شما می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد نوع محتوایی که مخاطبانتان دوست دارند ارائه دهد.

اینها نشان می‌دهد که به عنوان یک تولید کننده محتوا، همیشه باید برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام تلاش کنید.

12 روش‌ افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

در این بخش به چند روش رسیدن به بازدیدهای بیشتر در استوری اینستاگرام با استفاده از استراتژی‌های عملی و آزمایش شده که کارایی آنها ثابت شده است می‌پردازیم.

بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟

  1. از استراتژی شکست برای بهبود سریع الگوریتم استفاده کنید

استراتژی شکست روشی خوب برای به دست آوردن بازدید بیشتر در استوری‌های اینستاگرام است که از یک ویژگی قدرتمند اما کمتر شناخته شده بهره می‌برد.

این روش به این شرح است: اگر معمولاً هر روز استوری می‌گذارید، یک یا دو روز به خودتان استراحت بدهید و چیزی پست نکنید.

هنگامی که دوباره یک استوری جدید می‌گذارید، الگوریتم تقویت می‌شود. یعنی اینستاگرام باید آن استوری را به جلوی صف ببرد تا تعداد بیشتری از فالوورهای شما آن را ببینند.

همچنین حتی یک اعلان به دنبال کنندگان شما ارسال می‌کند تا آنها را وادار کند این استوری را ببینند. این اعلان می‌گوید: «[حساب شما] برای اولین بار پس از مدتها یک استوری گذاشت».

راهنمای استفاده از اینستاگرام برای کسب‌وکارها

چرا اینستاگرام این کار را می‌کند؟

خب، این ویژگی به احتمال زیاد برای تشویق کاربرانی است که علاقه خود را به اینستاگرام از دست می‌دهند تا به این پلتفرم «بازگردانده» شوند؛ آن هم با پاداش دادن به آن‌ها با تعامل زیاد در اولین استوری خود پس از یک دوره عدم فعالیت. اما تولیدکنندگان محتوای باهوش می‌توانند از این مزیت برای شکست دادن الگوریتم و دریافت بازدیدهای بیشتر استفاده کنند.

زمانی که مخاطبان شما توجه دارند استوری بگذارید
  1. زمانی که مخاطبان شما توجه دارند استوری بگذارید

دومین روش برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام: زمانی که استوری‌های خود را می‌گذارید تأثیر زیادی بر بازدیدهای شما دارد؛ خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید.

همیشه باید سعی کنید استوری‌های خود را زمانی به اشتراک بگذارید که اکثر دنبال کنندگان شما فعال هستند و احتمالاً تعامل کنند. آن زمان برای هر کس متفاوت خواهد بود، زیرا مخاطبان همه منحصر به فرد هستند.

ساده‌ترین روش برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پست، استفاده از ابزار برنامه ریزی اینستاگرام است که می‌تواند آن را برای شما محاسبه کند.

ما SocialBee را توصیه می‌کنیم. می‌توانید از آن برای برنامه ریزی، ایجاد و زمان بندی استوری‌های اینستاگرام (و همچنین سایر پست‌های شبکه‌های اجتماعی) استفاده کنید.

این ابزار بهترین زمان برای ارسال محتوا بر اساس داده‌های تاریخی شما و انتشار خودکار استوری‌های برنامه‌ریزی ‌شده شما در آن زمان (یا هر زمان یا تاریخی که تعیین می‌کنید) را پیشنهاد می‌کند.

  1. برای افزایش تعامل از استیکرهای استوری اینستاگرام استفاده کنید

اولین نکته مهم در مورد بازدید استوری‌های اینستاگرام تعامل است.

این احتمالاً بزرگترین عاملی است که الگوریتم هنگام تعیین نحوه رتبه بندی استوری‌ها در نظر می‌گیرد.

هرچه تعداد لایک‌ها، ریپلای‌ها و تعامل‌های بیشتری دریافت کنید، الگوریتم را بیشتر تحت فشار قرار می‌دهید تا شما را به جلوی صف برساند. و هر چه به جلوی صف نزدیک‌تر باشید، بازدیدهای بیشتری خواهید داشت.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل استفاده از استیکر است.

استیکرها عناصر تعاملی را به استوری‌های شما اضافه می‌کنند، مانند نظرسنجی‌، درخواست‌ Add، رای‌ گیری، بازی‌ و سایر موارد که همگی بینندگان را تشویق می‌کنند تا با استوری تعامل کنند.

چگونه کپشن اینستاگرامی بنویسیم؟

برای تعامل بیشتر استوری‌های خود سوال بپرسید
  1. برای تعامل بیشتر استوری‌های خود سوال بپرسید

یکی از نکات مهم برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام جدای از افزودن استیکرها، راه دیگری برای افزایش تعامل (و در نتیجه بازدیدها) این است که از خوانندگان خود سؤالی در استوری خود بپرسید.

این می‌تواند چیزی به سادگی «روزتان چطور بود؟» یا «به چه چیزی فکر می‌کنید؟» باشد.

هر بار که شخصی با پاسخی با استوری شما تعامل کند، سیگنال مثبتی به الگوریتم اینستاگرام ارسال می‌کند که آن را تشویق می‌کند تا آن را به افراد بیشتری نشان دهد.

  1. مهم‌ترین استوری‌های خود را به هایلایت‌ها اضافه کنید

استوری‌های اینستاگرام پس از مدتی ناپدید می‌شوند و فقط 24 ساعت دوام می‌آورند. این زمان زیادی برای جمع آوری بازدید نیست.

با این حال می‌توانید با افزودن مهم‌ترین استوری‌ها به هایلایت‌ها این بازدیدها را بیشتر کنید.

هایلایت‌ها تا زمانی که آنها را حذف نکنید در بالای فید شما باقی می‌مانند که به آنها زمان بیشتری برای دریافت بازدید می‌دهد.

  1. استوری‌های خود را در صفحه و بیوی خود تبلیغ کنید

اکثر کاربران اینستاگرام به جای جستجوی فعالانه در استوری‌هایی که در بالای فید هر کس نمایش داده می‌شود پیمایش می‌کنند.

مشکل این است که استوری شما ممکن است برای همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند نشان داده نشود. بنابراین اگر آنها به دنبال آن استوری نباشند، آن را نخواهند دید.

به همین دلیل بهتر است به صورت دستی به دنبال کنندگان خود بگویید استوری‌های شما را بررسی کنند. می‌توانید این کار را در بیو خود و همچنین در زیرنویس‌ ریلز، پست‌های اسلایدی و پست‌های معمولی خود انجام دهید.

فقط مطمئن شوید که به دنبال کنندگان خود بگویید چرا باید استوری‌های شما را بررسی کنند. به عنوان مثال ممکن است برای فروشگاه خود کد تخفیف یا ارسال رایگان در نظر گرفته باشید. یا شاید محتوای انحصاری را به اشتراک بگذارید که نمی‌خواهند از دستش بدهند.

راهنمای استفاده از اینستاگرام برای کسب‌وکارها

افزایش بازدید استوری در اینستاگرام
  1. فالوورها را به لیست کلوز فرند خود اضافه کنید

یکی دیگر از عواملی که الگوریتم اینستاگرام هنگام تعیین نحوه رتبه بندی استوری‌ها به آن توجه می‌کند، Closeness است. به عبارت دیگر استوری‌های شما برای فالوورهایی که روابط نزدیک‌تری با شما دارند (مانند دوستان و خانواده‌تان) بیشتر قابل مشاهده است.

می‌توانید با افزودن فالوورهای «مهم» مانند سفیران برند یا دنبال‌کنندگانی که اغلب با استوری‌های شما پست/اشتراک/تعامل دارند به فهرست دوستان نزدیک خود که می‌توانید از طریق تنظیمات حساب اینستاگرام خود به آن دسترسی داشته باشید، از آن بهره ببرید.

هنگامی که آنها را اضافه کردید، استوری‌های شما را نزدیک‌تر به جلوی فید خود می‌بینند و با حاشیه سبز روشن نشان داده می‌شود که آنها را متمایز می‌کند.

  1. هدایای دوره‌ای را در استوری‌های خود اجرا کنید

دادن هدیه در استوری می‌تواند روشی عالی برای افزایش تعامل باشد. همچنین به دنبال کنندگان انگیزه قوی برای بررسی استوری‌های شما می‌دهد. هر دوی این موارد به افزایش دیده شدن شما کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و از یک برنامه مسابقه‌ای مانند SweepWidget برای رشد حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. این برنامه بسیار آسان است و امکانات خاصی برای اینستاگرام دارد.

  1. محتوای انحصاری در استوری خود به اشتراک بگذارید

از مهمترین نکات برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام محتوا شماست! بسیاری از کاربران اینستاگرام این اشتباه را مرتکب می‌شوند که فقط ریلز و پست‌های دیگران یا موارد قبلی خود را در استوری خود بازنشر می‌کنند.

مشکل این است که بسیاری از دنبال کنندگان شما قبلاً آن پست‌ها را دیده‌اند. بنابراین وقتی دوباره در استوری‌هایشان ظاهر می‌شوند فوراً آنها را رد می‌کنند. این سیگنال بدی را به الگوریتم ارسال می‌کند و می‌تواند دسترسی شما را محدود کند و در دراز مدت به آمار شما آسیب برساند.

بنابراین به ‌جای بازنشر همان مواردی که قبلاً به اشتراک گذاشته‌اید، روی اشتراک‌ گذاری محتوای انحصاری در استوری‌های خود تمرکز کنید. این به فالوورهای شما دلیل بیشتری می‌دهد تا این استوری‌ها را ببینند زیرا اگر این کار را نکنند چیزی را از دست خواهند داد.

برای ایجاد ارتباط موثر به همه ریپلای‌های خود پاسخ دهید
  1. برای ایجاد ارتباط موثر به همه ریپلای‌های خود پاسخ دهید

هر بار که کسی به استوری شما ریپلای می‌زند، مطمئن شوید که پاسخ او را داده‌اید.

این به ایجاد ارتباط قوی‌تری بین شما و مخاطبانتان کمک می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که برای تعامل آن‌ها ارزش قائل هستید.

و مهم‌تر از همه احتمال اینکه دفعه بعد دوباره پاسخ دهند بیشتر می‌شود. این مهم است زیرا همانطور که قبلاً گفتیم تعامل همه چیز است. هرچه تعداد ریپلای‌های بیشتری دریافت کنید، اینستاگرام استوری شما را بیشتر به نمایش می‌گذارد که منجر به بازدید بیشتر می‌شود.

  1. هر استوری را با یک قلاب شروع کنید

برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام سعی کنید استوری‌های خود را با یک قلاب قوی شروع کنید؛ چیزی که بیننده را به خود جلب کرده و فوراً به چشمش می‌آید تا صرفاً از کنار آن عبور نکنند.

یک نمونه از یک قلاب خوب ممکن است این باشد: «شما هرگز نمی‌توانید حدس بزنید امروز چه اتفاقی برای من افتاد!» یا «وای، این را دیده اید؟». هر چیزی که بیننده را وادار کند در مسیر خود متوقف شود.

  1. برنامه بگذارید و به طور مداوم استوری بگذارید

اگر مخاطبان شما دقیقاً بدانند که قرار است هر روز یا هر هفته یک استوری ارسال کنید به احتمال زیاد به یاد می‌آورند که آن را ببینند.

به همین دلیل است که ثبات کلیدی است. یک برنامه زمان بندی پست تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. حتی می‌توانید به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که چه نوع استوری‌هایی را در روزهای مختلف هفته خواهید گذاشت.

برای مثال ممکن است شنبه‌ها استوری خنده دار داشته باشید و هر شنبه عصر یک حکایت خنده‌ دار را به اشتراک بگذارید.

یا ممکن است «سه‌شنبه‌های مسابقه‌ای» داشته باشید که در آن یک جایزه در استوری‌های خود در صبح روز سه‌شنبه به مخاطبان می‌دهید.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی 12 روش افزایش بازدید استوری در اینستاگرام پرداختیم و مهم‌ترین این موارد را با یکدیگر بررسی کردیم. امیدواریم از این روش‌ها استفاده کنید و نتیجه ببینید.

ما در تکنویک فقط یک شرکت طراحی وب سایت نیستیم. ما شرکای شما در ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ هستیم؛ با سابقه‌ای درخشان از مشتریان راضی، ما اینجا هستیم تا راهنمایی‌های تخصصی متناسب با نیازهای خاص شما ارائه دهیم. برای مشاوره شخصی و هرگونه سوالی که ممکن است پاسخ داده باشید با ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌های قیمتی مدیریت پیج اینستگرام ما اینجا کلیک کنید.

منابع:

تیم تحقیق تکنویک

وبسایت bloggingwizard

وبسایت viralyft

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *