بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟

زمان مطالعه: 8 دقیقه با توجه به 500 میلیون کاربر روزانه و بیش از 80 درصد از حساب‌های اینستاگرام که یک حساب بیزنسی را دنبال می‌کنند، بسیار مهم است که بازاریابان اینستاگرام را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود در نظر بگیرند. اما می‌دانید بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟ همه چیز از پروفایل اینستاگرام

بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟
زمان مطالعه: 8 دقیقه

با توجه به 500 میلیون کاربر روزانه و بیش از 80 درصد از حساب‌های اینستاگرام که یک حساب بیزنسی را دنبال می‌کنند، بسیار مهم است که بازاریابان اینستاگرام را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود در نظر بگیرند. اما می‌دانید بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟

همه چیز از پروفایل اینستاگرام شما شروع می‌شود.

بهترین پروفایل‌های اینستاگرام چند چیز مشترک دارند، از جمله نام‌های کاربری که به راحتی قابل شناسایی هستند، یک عکس پروفایل قابل تشخیص، یک جریان ثابت از استوری‌ها و عکس‌های اینستاگرام، یک بیوگرافی آموزنده و در عین حال جالب، لینک به یک صفحه فرود یا کمپین مربوطه و موارد دیگر.

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی کنید تا ظاهر خوبی داشته باشد، به فالوور خود بگویید که چه کسی هستید و به آنها دلیلی برای دنبال کردن و تعامل با خود بدهید. همراه تکنویک باشید.

آناتومی یک پروفایل اینستاگرام کامل چیست؟

  1. پروفایل عمومی (نه خصوصی)

به طور پیشفرض، پروفایل اینستاگرام شما عمومی خواهد بود؛ به این معنی که هر کسی در دنیا می‌تواند پروفایل و پست‌های شما را در اینستاگرام مشاهده کند.

اگر یک پروفایل تجاری ایجاد می‌کنید، پس این همان چیزی است که باید بدانید: شما می‌خواهید هر کسی بتواند پست‌هایتان را ببیند و در صورت تمایل برند شما را دنبال کند. (در غیر این صورت، اگر پروفایل خود را خصوصی نگه دارید، هر کسی که از آن بازدید می‌کند نمی‌تواند عکس‌های شما را مشاهده کند که در نتیجه مانع از دنبال کردن شما می‌شود.)

برای اطمینان از عمومی بودن پروفایل: «گزینه‌ها» (دکمه چرخ‌دنده در iOS یا سه نقطه در اندروید) را باز کنید و مطمئن شوید که Private account خاموش است.

اکانت خصوصیی اینستاگرام
  1. نام کاربری قابل شناسایی و جستجو

با اطمینان از اینکه نام کاربری شما قابل تشخیص و به راحتی قابل جستجو است، مانند نام کسب و کارتان شروع کنید. اگر نام کسب و کار شما قبلاً به عنوان یک نام کاربری در نظر گرفته شده، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود ببرید تا افرادی که کسب و کار شما را جستجو می کنند احتمال بیشتری وجود داشته باشد که حساب شما را پیدا کنند. به عنوان مثال، خط تولید پوشاک فعال استرالیایی Lorna Jane از نام کاربری @lornajaneactive استفاده می‌کند.

برای ویرایش نام کاربری @ خود: به صفحه پروفایل خود بروید و روی دکمه Edit Profile در سمت راست عکس پروفایل خود کلیک کنید.

در مرحله بعد روی متن یا فضای سمت راست آیکون شخص کلیک کنید و نام کاربری مورد نظر خود را بنویسید.

مطالعه الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

  1. نام کسب و کار به راحتی قابل جستجو است

در مرحله بعد، مطمئن شوید که نام کامل کسب و کار خود را به بخش «نام» پروفایل خود اضافه کنید. این زیر عکس پروفایل و نام کاربری شما در جستجو ظاهر می‌شود.

بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟

برای ویرایش نام کسب و کار خود: به صفحه پروفایل بروید و روی Edit Profile کلیک کنید. سپس روی متن یا فضای باز کنار نماد کلیپ بورد در بالا کلیک کرده و نام کسب و کار مورد نظر خود را وارد کنید.

  1. یک عکس پروفایل اینستاگرام با نام تجاری

عکس پروفایل یکی از اولین چیزهایی است که افراد هنگام بازدید از پروفایل اینستاگرام شما می‌بینند، زیرا به طور برجسته در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود. این باید چیزی باشد که به راحتی قابل تشخیص باشد؛ چیزی که در دیگر شبکه‌های اجتماعی شما هم وجود داشته باشد.

برای اکثر شرکت‌ها، عکس پروفایل لوگوی شرکت شما خواهد بود.

حالا توجه کنید که اینستاگرام در واقع وقتی عکس پروفایل خود را آپلود می‌کنید، آن را به صورت دایره‌ای (قطر 110 پیکسل) برش می‌دهد. لازم نیست خودتان تصویر دایره را بسازید. در واقع از آنجایی که باید عکس خود را به صورت دایره‌ای در برنامه برش دهید، در حالت ایده‌آل بهتر است یک عکس مربعی با لوگوی خود در مرکز آپلود کنید، طوری که گوشه‌های عکس بدون نیاز به برش نشان داده شود.

به خاطر داشته باشید که حداقل اندازه تصویر پروفایل برای اینستاگرام 110 در 110 پیکسل است؛ یک مربع کامل. خیلی از این حداقل منحرف نشوید. ماندن در ابعاد زیر 200×200 توصیه می‌شود تا کاربران هنگام بازدید از پروفایل شما عکسی تار یا کشیده را نبینند.

در مثال زیر می‌بینید که گوشه‌ها سایه‌دار هستند، به این معنی که اینستاگرام آنها را در عکس پروفایل واقعی قطع می‌کند:

عکس پروفایل اینستاگرام

می‌توانید آن دایره را به اطراف بچرخانید یا آن قدر زوم کنید تا آن‌طور که دوست دارید برش داده شود.

برای افزودن یا تغییر عکس پروفایل: به صفحه پروفایل خود بروید و روی Edit Profile کلیک کنید. سپس روی Edit در بالا سمت راست ضربه بزنید. (اگر عکسی داشته باشید، زیر عکس پروفایل فعلی شما ظاهر می‌شود.)

از آنجا می‌توانید عکسی را از فیس‌بوک یا توییتر وارد کرده یا یکی از کتابخانه‌تان را انتخاب کنید.

همچنین ترندهای فصلی را که در طول سال اتفاق می‌افتند در نظر بگیرید و از تغییر موقت تصویر خود برای احترام به یک تم ماهانه نترسید.

عکس‌های باحال پروفایل در اینستاگرام!

@Cats_Of_Instagram

این اکانت اینستاگرام که گربه‌های مختلف را نشان می‌دهد، میزبان عکس پروفایلی است که شبیه عکس یک گربه هیپستر است.

cats_of_instagram/

@JetBlue

برخلاف اکثر برندها در اینستاگرام، JetBlue یک الگوی رنگی منحصر به فرد اما با نام تجاری را به اشتراک می‌گذارد و نه فقط لوگوی خود را.

JetBlue

همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ

  1. بیوهای آموزنده، جذاب و درگیرکننده

مانند عکس پروفایل، بیو شما (یعنی توضیحات در بالای پروفایل) یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکنندگان پروفایل خواهند دید.

حداکثر 150 کاراکتر در اختیار دارید: از آنها استفاده کنید تا به افراد اطلاع دهید که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید و به آنها دلیلی برای دنبال کردن خود ارائه دهید. اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید را درج کنید و مطمئن شوید که یک اشاره به شخصیت هم دارید.

در اینجا چند نمونه برای الهام وجود دارد:

  • WeWork :WeWork فضا، جامعه و خدماتی را که برای ساختن زندگی نیاز دارید، نه فقط پول درآوردن در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • Oreo: جهان را از طریق لنز OREO Wonderfilled ما ببینید.
  • Staples: ما کار را برای #بیشتر_کردن آسان می‌کنیم.

همچنین می‌توانید از این فضا برای تشویق برخی اقدامات مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا کلیک کردن روی لینک در بیو استفاده کنید. در اینجا دو نمونه وجود دارد:

  • لورنا جین: به خانه #ActiveLiving خوش آمدید؛ از #MoveNourishBelieve EVERY DAY الهام بگیرید. به ما نشان دهید چگونه فعال زندگی می‌کنید – #lornajane را تگ کنید تا نمایش داده شود 💗.
  • HubSpot: “پلتفرم بازاریابی و فروش همه ‌جانبه. ما به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کنیم. برای محتوا، مسابقات و موارد دیگر دنبال کنید. عکس‌ها را با #HubSpotting تگ کنید تا هایلایت شوید! ⬇️
بدنه یک پروفایل کامل اینستاگرام شامل چیست؟
  1. لینک قابل پیگیری در بیو شما (که مرتباً آن را تغییر می‌دهید)

یکی از بزرگترین شکایاتی که مردم و به ‌ویژه کسب‌وکارها از اینستاگرام دارند این است که پلتفرم خوبی برای هدایت ترافیک از برنامه به یک وب‌ سایت، صفحه توییتر یا جای دیگر نیست. دلیلش این است که URL های قابل کلیک در هیچ جایی به جز کادر «وب سایت» در بیو شما مجاز نیستند.

به همین دلیل است که باید لینکی به کادر «وب ‌سایت» در بیو اینستاگرام کسب‌وکارتان اضافه کنید. این باعث می‌شود افراد به راحتی از اینستاگرام به وب‌ سایت، وبلاگ یا یک کمپین خاص بروند.

حالا یک راه خوب برای ترغیب مردم به کلیک روی لینک موجود در بیو شما چیست؟ ارجاع به آن لینک در شرح عکس‌های فردی. آیا تا به حال کپشن‌هایی مانند «لینک در بیو» را دیده‌اید؟ آنها سعی می‌کنند شما را به صفحه پروفایل خود هدایت کنند، بنابراین شما روی لینک موجود در بیو آنها کلیک کنید.

با به‌روزرسانی مکرر آن URL برای اشاره به آخرین محتوای وبلاگ، ویدیوی یوتیوب، محصول یا پیشنهاد، کاربران را جذب کنید. به عنوان مثال آیا در حال برگزاری یک مسابقه هستید یا می‌خواهید مشترکان وبلاگ خود را افزایش دهید؟ فقط لینک را تغییر دهید و سپس عکسی ارسال کنید که لینک جدید را در کپشن آن ذکر کند.

چگونه کپشن اینستاگرامی بنویسیم؟

برای تغییر لینک در بیو: به صفحه پروفایل خود بروید و روی «ویرایش پروفایل» کلیک کنید. سپس به سادگی URL مورد نظر خود را در کادر URL وارد کنید.

می‌توانید URL صفحه پروفایل خود را هر چند وقت یکبار که مایلید تغییر دهید.

هنگامی که URL را تغییر دادید، به سادگی یک عکس مرتبط با URL را با عنوانی منتشر کنید که به لینک موجود در بیو شما اشاره دارد.

  1. اعلان‌ها را فعال کنید

قبل از اتمام روز، تنظیمات Options خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید اعلان‌ها فعال هستند تا بتوانید ببینید که افراد چه زمانی عکس‌های شما را به اشتراک می‌گذارند یا روی آنها نظر می‌دهند. این به شما امکان می‌دهد سریع‌تر و آسان‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، درست مانند بسیاری از شرکت‌ها در توییتر.

برای فعال کردن اعلان‌ها: به Options و سپس Push Notification Settings بروید. سپسFrom Everyone را برای هر دسته انتخاب کنید.

راهنمای استفاده از اینستاگرام برای کسب‌وکارها

عکس‌های با کیفیت بالا
  1. عکس‌های با کیفیت بالا

عکس‌های با کیفیت بالا بخش بزرگی از پروفایل بهینه سازی شده اینستاگرام هستند. وقتی افراد از پروفایل شما بازدید می‌کنند، به احتمال زیاد اولین کاری که انجام می‌دهند این است که ده عکس اول موجود در فید شما را بررسی کنند. کیفیت آن عکس‌ها عامل مهمی در فالو کردن یا نکردن آن شخص خواهد داشت. فالوورهای توییتر شما ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما نباید عکس‌های بی‌کیفیتی در حساب اینستاگرام خود داشته باشید.

بنابراین همیشه به عکس‌های اینستاگرام خود اینگونه فکر کنید: اگر چیز زیبایی برای پست کردن ندارید، اصلاً چیزی پست نکنید!

مواد لازم برای یک عکس زیبا در اینستاگرام سه چیز است: یک موضوع جالب و مرتبط، یک عکس با کادربندی و عکاسی خوب و یک ادیت قوی.

ماده 1: یک موضوع جالب و مرتبط

وقتی موضوعی را انتخاب می‌کنید، به شخصیت خریدار خود فکر کنید. چه چیزی در یک عکس برای آنها جالب است؟ به عنوان مثال، بازار هدف کوکاکولا شامل جوانانی می‌شود که به تفریح، دوستی و ورزش اهمیت می‌دهند. به همین دلیل است که آنها تصاویری از جوانان در حال انجام کارهای سرگرم کننده و ماجراجویانه – مانند دی جی در یک کنسرت یا اسنوبورد در یک روز زیبا منتشر می‌کنند. (البته با بطری‌های کوکاکولا در دست.)

یک راه عالی دیگر برای جمع آوری لایک، کامنت و فالوور چیست؟ مردم را خنداندن! گاهی اوقات عکس‌های خنده‌دار به یاد ماندنی‌ترین و قابل اشتراک گذاری‌ترین هستند.

ماده 2: یک عکس با کادربندی خوب

نگران نباشید… برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی واقعاً عالی، لازم نیست پیش زمینه عکاسی داشته باشید. تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که برای یادگیری بهترین روش‌ها زمان بگذارید، مانند ردیف کردن عکس‌هایتان، یافتن دیدگاه‌های جالب و استفاده از تقارن، الگوها، «خطوط اصلی» و موارد دیگر.

ادیت خوب

ماده 3: ادیت خوب

اینستاگرام دارای برخی از قابلیت‌های ویرایش اولیه است، اما اغلب آنها برای ایجاد یک عکس واقعاً عالی کافی نیستند. بیشتر عکس‌های شما قبل از اینکه برای اولین بار در اینستاگرام ویرایش شوند، باید حداقل از یک یا دو برنامه ویرایش عکس دیگر در تلفن همراهتان استفاده کنند.

اما نگران نباشید؛ ویرایش عکس‌ها چندان پیچیده نیست. فقط کمی تمرین می‌خواهد.

  1. پست‌های ثابت و منظم

یک پروفایل اینستاگرام بهینه شده یک پروفایل فعال است. از آنجایی که کیفیت عکس بسیار مهم است، لازم نیست مانند اکثر شبکه های اجتماعی دیگر نگران ارسال چندین بار در روز در حساب اینستاگرام خود باشید. در عوض روی تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید  و سپس آنها را در زمان‌های مناسب برای مخاطبان خاص خود پست کنید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی آناتومی یک پروفایل اینستاگرامی خوب برای هر کسب و کار پرداختیم. هر پروفایل 9 بخش مهم دارد که هر یک را با ذکر مثال و جزئیات بررسی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

ما در تکنویک فقط یک شرکت طراحی وب سایت نیستیم. ما شرکای شما در ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ هستیم؛ با سابقه‌ای درخشان از مشتریان راضی، ما اینجا هستیم تا راهنمایی‌های تخصصی متناسب با نیازهای خاص شما ارائه دهیم. برای مشاوره شخصی و هرگونه سوالی که ممکن است پاسخ داده باشید با ما تماس بگیرید.

منابع:

تیم تکنویک

وبسایت hubspot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *