اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

زمان مطالعه: 12 دقیقه اگر می‌خواهید در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید، سئو فنی ضروری است. با این حال، نظارت و پیاده سازی آن می‌تواند دشوار باشد؛ به خصوص اگر تجربه فنی یا توسعه وب ندارید. یک ابزار فنی جامع سئو می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد وب سایت خود را درک کرده و هنگام بهینه سازی صفحات

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!
زمان مطالعه: 12 دقیقه

اگر می‌خواهید در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید، سئو فنی ضروری است. با این حال، نظارت و پیاده سازی آن می‌تواند دشوار باشد؛ به خصوص اگر تجربه فنی یا توسعه وب ندارید. یک ابزار فنی جامع سئو می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد وب سایت خود را درک کرده و هنگام بهینه سازی صفحات خود، به سرعت به جایگاه خوبی برسید. یکی از ابزارهای مورد علاقه ما Screaming Frog SEO Spider (اسکریمینگ فراگ) است.

اسکریمینگ فراگ برای بررسی سایت شما از نظر نقص فنی و یافتن روش‌های سریع برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو عالی است!

در این مقاله از تکنویک قصد داریم شما را با Screaming Frog آشنا کنیم و تمام راه‌هایی را که می‌توانید از آنها برای بهبود تجربه کاربری وب سایت خود استفاده کنید، به شما نشان دهیم. همراه ما باشید.

اسکریمینگ فراگ چیست؟

اسکریمینگ فراگ یک آژانس مشاوره فنی سئو در بریتانیا است. آنها در سال 2010 ابزاری برای ممیزی سئو طراحی کردند به نام Screaming Frog SEO Spider که معمولاً با عنوان Screaming Frog شناخته می‌شود. می‌توانید از اسکریمینگ فراگ برای خزیدن URL های یک وب سایت خاص استفاده کنید.

عنکبوت سئوی Screaming Frog دقیقاً مانند عنکبوت‌های موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ عمل می‌کند.

اسکریمینگ فراگ

یعنی کد HTML صفحه شروع را تجزیه و تحلیل کرده و عناصری مانند هدینگ‌ها، تصاویر، توضیحات متا، عناوین صفحه و داده‌های ساختار یافته را شناسایی می‌کند.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

سپس پیوندهای داخلی را در کد HTML دنبال کرده تا صفحات دیگر را شناسایی کند و آنها را به همان روش بررسی می‌کند.

Screaming Frog این داده‌ها را در رابط دقیق خود ارائه می‌دهد. این به متخصصان سئو اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانند از آنها برای رفع مشکلاتی استفاده کنند که ممکن است بر رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال لینک‌های شکسته، سرعت بارگذاری صفحه و محتوای تکراری.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

نصب و شروع به کار

در دنیای برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر، اسکریمینگ فراگ از این جهت متمایز است که مبتنی بر دسکتاپ است. یعنی باید برای استفاده آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

این کار مزایایی دارد. لازم نیست هر بار به یک حساب مبتنی بر ابر وارد شوید و از آنجایی که داده‌های شما در رایانه شخصی شما ذخیره می‌شوند، ایمن‌تر است.

Screaming Frog برای ویندوز، مک، اوبونتو و Fedora در دسترس است. فرآیند گام به گامی که در زیر نشان داده شده برای ویندوز است، اما بسته به سیستم عامل شما ممکن است کمی متفاوت باشد.

سیستم مورد نیاز

Screaming Frog توصیه می‌کند که 16 گیگابایت رم برای جستجو در وب سایت‌های بسیار بزرگ داشته باشید، اما برای سایت‌های کوچکتر 8 گیگابایت رم هم مناسب است.

یک سیستم عامل 64 بیتی مورد نیاز است، اما اگر از یک سیستم عامل 32 بیتی استفاده می‌کنید Screaming Frog می‌تواند نسخه جایگزین نرم افزار را ارائه دهد.

مرحله 1: Screaming Frog را دانلود کنید

در ادامه نحوه نصب Screaming Frog را توضیح خواهیم داد.

برای شروع، از صفحه لندینگ Screaming Frog SEO Spider دیدن کرده و روی دکمه آبی دانلود کلیک کنید. Screaming Frog نسخه مناسب این ابزار را برای سیستم عامل شما پیشنهاد می‌کند، اما در صورت تمایل می‌توانید یک جایگزین را انتخاب کنید.

مرحله 2: Screaming Frog را نصب کنید

منتظر بمانید تا Screaming Frog دانلود شود. این یک فایل بزرگ است، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد. به محلی که دانلودهای شما ذخیره شده بروید و روی فایل exe کلیک کنید.

اگر سیستم از شما پرسید که آیا رضایت دارید Screaming Frog در دستگاه شما تغییراتی ایجاد کند، روی Yes کلیک کنید.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

دستورالعمل‌های نصب را دنبال کرده و روی Install کلیک کنید. برای تکمیل نصب روی Finish کلیک کنید و Screaming Frog آماده راه اندازی خواهد بود!

اگر کادر Launch Screaming Frog SEO Spider را علامت زده باشید بلافاصله نرم افزار اجرا می‌شود، در غیر این صورت میانبر را روی دسکتاپ خود پیدا کرده و برای شروع روی آن کلیک کنید.

مرحله 3 (اختیاری): تنظیمات ذخیره سازی خود را تغییر دهید

اگر از نسخه پولی استفاده می‌کنید و SSD دارید، Screaming Frog توصیه می‌کند تنظیمات ذخیره سازی خود را تغییر دهید. این بدان معناست که داده‌های خزیدن شما به ‌جای حافظه، مستقیماً در درایو ذخیره می‌شوند و به شما انعطاف‌ پذیری بیشتری می‌دهد.

برای انجام این کار وارد Screaming Frog شوید، به File > Settings > Storage Mode بروید و Database Storage Mode را انتخاب کنید.

Screaming Frog

یک ممیزی وب سایت انجام دهید

چیزی که بیشتر از همه در مورد Screaming Frog برای سئو دوست داریم این است که می‌توانید فوراً وارد آن شوید و شروع کنید. در ادامه نحوه انجام اولین ممیزی وب سایت را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

  1. URL خود را وارد کنید

Screaming Frog را باز کنید. در بالای ابزار یک کادر خاکستری می‌بینید که عبارت Enter URL to Spider نوشته شده است. آدرس وب سایت خود را در اینجا تایپ کنید.

اگر روی فلش رو به پایین کلیک کنید، می‌توانید همه URL هایی را که قبلاً ممیزی کرده‌اید مشاهده کنید.

گزینه پیش فرض All Subdomains است که کل سایت شما را می‌خزد. می‌توانید این را برای خزیدن یک URL خاص یا فقط زیر دامنه/زیر پوشه‌ای که وارد کرده‌اید تغییر دهید. در نهایت روی دکمه سبز رنگ Start کلیک کنید.

  1. کرال را شروع کنید

Screaming Frog به ‌طور خودکار شروع به تغییر سایت انتخابی شما به صورت زنده می‌کند، به این معنی که URLها به محض اینکه Screaming Frog در آنها می‌خزد ظاهر می‌شوند. این می‌تواند برای به دست آوردن یک ایده کلی از وضعیت سئوی فنی شما عالی باشد، حتی اگر اسکن هنوز در حال اجرا باشد.

اگر از نسخه رایگان Screaming Frog استفاده می‌کنید، در صورت رسیدن به حد مجاز 500 URL، ممکن است کادر محاوره‌ای را مشاهده کنید. در ادامه در مورد تفاوت‌های نسخه رایگان و پولی Screaming Frog صحبت خواهیم کرد.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

 

مدت زمانی که یک ممیزی طول می‌کشد به تعداد URL هایی که می‌خواهید بررسی کنید و سرعت کامپیوتر شما بستگی دارد. خزیدن در یک وب سایت بزرگ با هزاران صفحه معمولاً چند ساعت طول می‌کشد!

Screaming Frog نوار پیشرفت را نشان می‌دهد تا بتوانید ببینید چقدر در ممیزی هستید و می‌توانید مکث را بزنید تا اسکن موقتاً در هر زمان متوقف شود.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

  1. گزارش خود را بخوانید

وقتی نوار پیشرفت به 100 درصد رسید، داده‌های شما آماده خواندن هستند و گزارش‌های شما آماده است.

به گزارش‌ها بروید و گزارشی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. این گزارش اطلاعات ارزشمند زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید.

گزارش اسکریمینگ فراگ

همچنین دسته‌های مختلفی از داده‌ها برای مشاهده در Screaming Frog در دسترس هستند، که اگر تازه کار باشید می‌تواند کمی گیجتان کند.

توصیه ما این است که روی همه چیز کلیک کنید؛ شما نمی‌توانید وب سایت خود را در Screaming Frog بشکنید، بنابراین فقط آن را دنبال کنید!

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

هر تب به شما امکان می‌دهد اطلاعات خاصی را جستجو کرده یا یک فیلتر اعمال کنید. به عنوان مثال، گزارش URL داخلی به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نوع فایل خاص فیلتر کنید.

همچنین می توانید فهرستی از نتایج را مشاهده کنید یا به نمای جدول درختی دسترسی داشته باشید که به شما امکان می‌دهد سلسله مراتب URL های سایت خود را ببینید.


هر برگه همچنین یافته‌های مهم را خلاصه کرده و نمودار داده‌ای را ارائه می‌دهد که برای گزارش‌ها یا ارائه‌ها عالی است.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

در نهایت می‌توانید داده‌های خود را به صورت CSV، اکسل یا گوگل شیت خروجی بگیرید. در گزارشی که می‌خواهید ذخیره کنید روی Export کلیک کرده و جزئیات را تکمیل کنید.


اگر از نسخه پولی Screaming Frog استفاده می‌کنید، می‌توانید خزیدن خود را ذخیره کنید؛ یعنی می‌توانید آن را دوباره باز کنید و بعداً دوباره آن را ببینید. فقط کافی است به File > Save یا File > Save As بروید.

استفاده از Screaming Frog برای شناسایی و حل مشکلات سئو

گزارشات اسکریمینگ فراگ

ما نحوه استفاده از Screaming Frog برای ممیزی سایت را بررسی کردیم. حالا بیایید ببینیم که با همه آن داده‌ها چه کاری باید انجام دهید. در این بخش به شما نشان خواهیم داد که چگونه از Screaming Frog برای تجزیه و تحلیل سایت خود، بهبود سئو و حتی انجام تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

  • رفع مشکلات فنی سئو

Screaming Frog می‌تواند به شما کمک کند طیف گسترده‌ای از مشکلات فنی سئو را در وب سایت خود برطرف کنید. هنگامی که یک خزش انجام دادید، فقط لازم است بدانید کجا می‌توانید داده‌های مناسب را پیدا کنید. در ادامه چند ایده برای شروع به شما می‌دهیم.

  • پیدا کردن لینک‌های شکسته

لینک‌های شکسته نه تنها بازدیدکنندگان شما را ناامید می‌کنند، بلکه می‌توانند بر سئو شما نیز تأثیر منفی بگذارند. در ادامه نحوه یافتن همه آنها با استفاده از Screaming Frog SEO را بررسی می‌کنیم.

یک crawl را اجرا کرده و به تب Response Codes بروید. سپس نتایج خطای مشتری (4XX) را فیلتر کنید. با این کار لیستی از تمام خطاهای 404 و 403 در سایت شما ظاهر می‌شود.

گزارشات اسکریمینگ فراگ

روی یک خطا کلیک کرده و روی تب Inlinks در پایین Screaming Frog کلیک کنید. این صفحه به شما نشان می‌دهد که لینک شکسته در آن پیدا شده است، به این معنی که می‌توانید وارد آن شوید و آن را حذف یا به‌روز کنید.

همچنین می‌توانید با رفتن به Bulk Export > Response Codes > Client Error (4XX) Inlinks یک گزارش پیوند شکسته را برای سایت خود خروجی بگیرید.

  • عنوان صفحه و توضیحات متا را مرور کنید

می‌توانید از Screaming Frog برای بررسی عناوین صفحه و توضیحات متا خود استفاده کنید، یعنی می‌توانید از حضور منحصر به فرد، مرتبط و دقیق در موتور جستجو اطمینان حاصل کنید.

گزارش اسکریمینگ فراگ

به برگه عنوان صفحه یا توضیحات متا بروید، جایی که می‌توانید اطلاعات مربوط به هر URL را در سایت خود مشاهده کنید. می‌توانید برای مشاهده عناوین مفقود، تکراری، خیلی طولانی یا خیلی کوتاه فیلتر کرده و این اطلاعات را در صفحه ‌گسترده صادر کنید.

  • متن جایگزین ناموجود را شناسایی کنید

متن جایگزین برای دسترسی پذیری ضروری است. می‌توانید تصاویر موجود در وب ‌سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها متن جایگزین مناسبی دارند یا نه.

یک فایل را انتخاب کنید و به تب Inlinks در پایین Screaming Frog بروید تا ببینید تصویر کجاست و متن جایگزین چیست.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!


اگر می‌خواهید تصاویری بدون متن جایگزین پیدا کنید، فیلتر متن جایگزین ناموجود را در بالای گزارش انتخاب کنید.

alt text in screeming frog
  • بک لینک‌ها را تحلیل کنید

یکی از نقاط قوت Screaming Frog این است که می‌توانید از آن برای بررسی لینک‌های داخلی و خارجی خود استفاده کنید.

هر دو نوع لینک برای عملکرد قوی در موتورهای جستجو ضروری هستند. پیوند دادن به وب سایت‌های خارجی اعتبار شما را افزایش داده و ارزش بیشتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

همه چیز درباره بک لینک را اینجا بخوانید!

یک لینک داخلی خوب خصوصیات زیر را دارد:

  • بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در سایت شما نگه می‌دارد
  • ایندکس کردن کل سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند
  • پتانسیل هر لینک را کشف کرده و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تعیین کنند کدام صفحات را در نتایج اولویت بندی کنند

می‌توانید از Screaming Frog برای دریافت اطلاعات مربوط به تمام بک لینک‌های داخلی و خارجی خود استفاده کنید. با رفتن به گزارش پیوندهای داخلی شروع کرده و آن را فیلتر کنید تا فقط فایل‌های HTML (یعنی صفحات) را نشان دهد. روی URL مورد نظر خود کلیک کنید.

در مرحله بعد به سمت برگه‌های پایین صفحه بروید. Inlinks را انتخاب کنید تا سایر صفحات سایت خود را که به آن URL لینک دارند و Outlinks را انتخاب کنید تا ببینید چه لینک‌های داخلی در آن URL وجود دارد. همچنین می‌توانید ببینید که کدام انکر تکست در حال استفاده است و آیا لینک فالو یا nofollow است.

هنگامی که اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشید، می‌توانید آنها را برای بررسی بیشتر به صفحه گسترده خروجی بگیرید.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

می‌توانید این فرآیند را با استفاده از برگه خارجی و گزارش Inlinks تکرار کنید تا ببینید کدام لینک‌های خارجی را در صفحات خود تبلیغ می‌کنید.

  • تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهید

Screaming Frog فقط برای سئو فنی کاربرد دارد. می‌توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی تحقیق کلمات کلیدی خود نیز استفاده کنید.

مطالعه مقاله نحوه انتخاب کلمه کلیدی

  • تحلیل رقابتی

می‌توانید از Screaming Frog برای بررسی وب سایت‌های رقیب و همچنین وب سایت‌های خود استفاده کنید.

یک خزش از سایت آنها را اجرا کنید، سپس به برگه‌های عنوان صفحه، توضیحات متا، H1 و H2 بروید تا ببینید از چه کلمات و عباراتی استفاده می‌کنند.

  • استخراج سفارشی

استراتژی دیگر استفاده از ویژگی استخراج سفارشی در Screaming Frog برای کندوکاو صفحات وب برای اطلاعات بیشتر است. به عنوان مثال Screaming Frog به طور پیش‌فرض اطلاعات مربوط به برچسب‌های H3 را جمع‌آوری نمی‌کند، اما می‌توانید از استخراج سفارشی برای این کار استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید از ویژگی استخراج سفارشی برای شناسایی طیف گسترده‌ای از داده‌ها در مورد سایت خود استفاده کنید. می‌توانید از آن برای پیدا کردن کوکی‌های مورد استفاده، دکمه‌های اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی در هر صفحه و اسناد حاوی پیوندهای شکسته استفاده کنید.

استخراج سفارشی
  • محتوای تکراری

می‌توانید از اسکریمینگ فراگ برای یافتن محتوای تقریباً دقیق در سایت خود استفاده کنید. با اینکه محتوای تکراری رتبه‌بندی سئوی شما را کاهش نمی‌دهد، می‌تواند موتورهای جستجو را سردرگم کند. به تب Content بروید و Exact Duplicates و Near Duplicates را فیلتر کنید.

هنگامی که محتوای تکراری را شناسایی کردید، می‌توانید این صفحات را بررسی کرده و کلمات کلیدی جدیدی را برای ارائه محتوای منحصر به فرد به بازدیدکنندگان خود اضافه کنید.

اسکریمینگ فراگ بهترین ابزار سئو!

سایر ویژگی‌های پیشرفته اسکریمینگ فراگ

Screaming Frog ابزار قدرتمندی است که می‌تواند چیزهای زیادی در مورد وب سایتتان به شما بگوید. این ویژگی‌های اضافی را در نظر بگیرید تا تجربه خود را بهبود بخشید.

  • می‌توانید ممیزی‌ها را به صورت یکباره یا در فواصل زمانی انتخاب شده برنامه ریزی کنید. کافی است به مسیر File > Scheduling بروید و خزیدن شما در پس زمینه اجرا می‌شود.
  • می‌توانید ابزارهایی را در Screaming Frog ادغام کنید تا به عملکردهای بیشتری دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید از PageSpeed ​​Insights برای دریافت اطلاعات در مورد سرعت بارگذاری و عملکرد صفحه یا Google Analytics برای افزودن اطلاعات مربوط به بازدید از صفحه یا نرخ پرش به داده‌های انتخابی خود استفاده کنید. برای انجام این کار به Configuration > API Access بروید.
  • می‌توانید عناصر جاوا اسکریپت را در وب سایت خود بخزید، مثلاً محتوای AJAX. این بدان معناست که می‌توانید ببینید کدام صفحات به جاوا اسکریپت وابسته هستند و آیا هر عنصری مسدود شده است یا نه. برای دسترسی به این اطلاعات به تب جاوا اسکریپت بروید.
  • می‌توانید دو سایت را در Screaming Frog مقایسه کنید؛ اگر تغییرات فنی در وب ‌سایت خود ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید پیشرفت‌ها را ببینید، این کار توصیه می‌شود. به File > Crawls بروید و گزارش‌هایی را که می‌خواهید بررسی کنید انتخاب کنید.
  • می‌توانید نقشه سایت XML و فایل txt را برای آپلود در وب سایت خود ایجاد کنید. به Sitemaps > XML Sitemapیا Configuration > robots.txt بروید و دستورالعمل‌های Configuration > robots.txt را دنبال کنید.
  • شما می‌توانید نمودارهای جالبی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد به راحتی رابطه بین صفحات و فایل‌های سایت خود را مشاهده کنید. به منوی Visualizations بروید، تجسم خود را انتخاب کرده و آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.
Visualizations

جایگزین‌های اسکریمینگ فراگ

Screaming Frog یکی از بهترین ابزارها برای انجام ممیزی فنی سئو است، اما برای همه مناسب نیست.

اگر در زمینه سئوی فنی تازه کار هستید یادگیری کار با این نرم افزار زمانبر است و اگر سیستم کندی دارید، خزیدن در وب سایت‌های بزرگ خیلی طول می‌کشد.

اگر می‌خواهید گزینه‌های دیگر را بررسی کنید، موارد زیر جایگزین‌های مناسبی برای Screaming Frog هستند:

  • Sitebulb: با اینکه Sitebulb قیمت بیشتری از Screaming Frogدارد، هم دسکتاپ و هم مبتنی بر ابر است. همچنین یک سیستم «نکات» دارد که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید سئو فنی وب سایت خود را بهبود بخشید.
  • Visual SEO: از بین تمام ابزارهای موجود در این لیست، ویژوال سئو از نظر ظاهر و قیمت شبیه به Screaming Frog است. تفاوت اساسی این است که استفاده از ویژوال سئو آسان‌تر است در حالی که Screaming Frog عملکرد پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد.
  • اسپاتیبو: Spotiboیک خزنده سئو آنلاین، به شما امکان می‌دهد 500 URL را به صورت رایگان تجزیه و تحلیل کنید و پیشنهاداتی بدون اصطلاحات برای بهبود سئوی شما ارائه می‌دهد. این بسیار کلی‌تر از Screaming Frog است، اما اگر می‌خواهید یک بررسی سریع انجام دهید ایده‌آل است.
  • Scrutiny :Scrutiny یک خزنده مبتنی بر دسکتاپ برای مک است که شبیه به Screaming Frog کار می‌کند. همچنین تست دسترسی به وب را ارائه می‌دهد.
  • Oncrawl: دارای یک داشبورد ساده است که مسائل فنی سئو را در یک نگاه به شما نشان می‌دهد.
  • لومار: Lumar یک پلتفرم سریع و جامع است که پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود سئو فنی و دسترسی و همچنین معیاری در برابر حوزه شما ارائه می‌دهد. نقطه ضعف Lumar این است که فقط برای شرکت‌های سازمانی است، بدون نسخه آزمایشی رایگان یا برنامه قیمت گذاری برای مشاغل کوچکتر.
  • Botify: یکی دیگر از پلتفرم‌های سازمانی، Botify، فنی‌تر از Lumar است و متخصصان سئو را هدف قرار می‌دهد. ویژگی هوشمند آن اولویت بندی می‌کند که کدام اقدامات فنی سئو را باید ابتدا انجام دهید.
  • Xenu’s Link Sleuth: در حالی که Link Sleuth فقط پیوندهای شکسته را شناسایی می‌کند، استفاده از آن ساده، رایگان و بسیار کامل است؛ حتی بررسی می‌کند که آیا آدرس‌های ایمیل هنوز فعال هستند یا خیر.

۳۲ مورد از بهترین ابزارهای سئو برای نظارت

سخن آخر

در این مطلب به بررسی یک راهنمای کامل در مورد نرم افزار اسکریمینگ فراگ پرداختیم. گفتیم که این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای سئو فنی است و در مورد قابلیت‌ها و امکانات آن صحبت کردیم. در نهایت نیز به تعدادی از جایگزین‌های آن اشاره کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای بهره گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ تکنویک از سایت ما بازدید کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید. همچنین در این صفحه می‌توانید جزئیات بیشتری از خدمات سئو ما را مشاهده کنید.

منابع:

تیم نویسندگان تکنویک

وبسایت neilpatel

Screaming Frog یک خزنده سئو است که داده‌های یک وب ‌سایت را جمع‌آوری می‌کند، خواه متعلق به شما باشد یا یک رقیب. با خزیدن یک وب سایت و استخراج داده‌ها از کد HTML هر صفحه کار می‌کند، سپس این اطلاعات را در قالبی قابل درک نمایش می‌دهد.
Screaming Frog می‌تواند مشکلات فنی سایت شما را شناسایی کند؛ مانند لینک‌های شکسته، متن جایگزین و محتوای تکراری. حل مشکلات فنی تجربه کاربر در وب سایت شما را بهبود می‌بخشد و سرعت سایت را افزایش می‌دهد که هر دو برای رتبه بندی موتور جستجو شما مفید هستند.
اگر به دنبال جایگزینی برای Screaming Frog هستید، چندین عنکبوت و ابزار ممیزی در بازار وجود دارد که عبارتند از Sitebulb، Lumar، Scrutiny، Visual SEO Studio، Botify، Spotibo، Xenu’s Link Sleuth و Oncrawl.

4 Comments

  1. این ابزار کلی قسمت مفید دیگ داره که تو مقاله بهش نپرداختین. دنیای اسکریمینگ فراگ‌خیلی گسترده تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *