10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکدین

زمان مطالعه: 22 دقیقه نوشتن خلاصه لینکدین کار فوق‌العاده دشواری است – به خصوص بدون دیدن مثال از قبل. آیا باید درباره شغل‌های قبلی خود صحبت کنیم؟ دستاوردهای خود را فهرست کنیم؟ آیا باید اول شخص بنویسیم یا سوم شخص؟ یا اینکه باید با استفاده از بیوگرافی مکانیکی خود لینکداین پیش برویم؟ پاسخ به این سوال منفی است؛ اما

10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکدین
زمان مطالعه: 22 دقیقه

نوشتن خلاصه لینکدین کار فوق‌العاده دشواری است – به خصوص بدون دیدن مثال از قبل. آیا باید درباره شغل‌های قبلی خود صحبت کنیم؟ دستاوردهای خود را فهرست کنیم؟ آیا باید اول شخص بنویسیم یا سوم شخص؟ یا اینکه باید با استفاده از بیوگرافی مکانیکی خود لینکداین پیش برویم؟

پاسخ به این سوال منفی است؛ اما نگران نباشید: به زودی یک خلاصه لینکدین خواهید داشت که با افتخار آن را منتشر خواهید کرد.

در این مقاله مواردی را که باید در بخش درباره LinkedIn خود قرار دهید تا متمایز باشید و همچنین چند نمونه برای الهام بخشیدن به شما را بررسی خواهیم کرد. بزنید برویم!

فهرست مطالب

خلاصه لینکدین

خلاصه لینکدین که به آن بخش بیو لینکدین یا درباره لینکدین نیز گفته می‌شود، چند پاراگراف متنی است که درست قبل از لیست نقش‌های فعلی و قبلی کاربر لینکدین ظاهر می‌شود. لینکدین حداکثر تا 2000 کلمه را ارائه می‌دهد، اما فقط سه خط اول قبل از اینکه بازدیدکننده مجبور شود روی «مشاهده بیشتر» کلیک کند، قابل دیدن است.

نوشتن خلاصه لینکدین مخصوصاً برای فروشندگان، بازاریابان و دیگر متخصصانی که کارشان مبتنی بر شبکه سازی است، سخت است. شما استخدام کنندگان و مدیران استخدام را هدف قرار نمی‌دهید. بلکه برای خریداران و مشتریان بالقوه جذاب هستید.

علاوه بر این، افزون بر یافتن راهی جالب و واقعی برای توصیف پیشینه حرفه‌ای خود، باید به عنوان یک متخصص در حوزه خود نیز ظاهر شوید.

صرف نظر از اینکه شما یک جوینده کار هستید که جستجوی خود را در لینکدین شروع می‌کنید یا یک حرفه‌ای باسابقه، خلاصه شما باید به مهارت‌ها، تجربه و علایق حرفه‌ای شما اشاره کند؛ آن را به عنوان آسانسوری برای پیشرفت دیجیتالی خود در نظر بگیرید.

راهنمای گام‌به‌گام بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

چرا یک خلاصه خوب لینکدین مهم است؟

نوشتن خلاصه لینکدین ممکن است یک مرحله غیر ضروری به نظر بیاید – به خصوص اگر پروفایل خود را به روز نگه دارید. همچنین اگر زمان زیادی را در پلتفرم سپری نکنید یا به دنبال شغلی نباشید، ممکن است آن را غیر ضروری ببینید.

داشتن یک خلاصه خوب لینکدین برای موفقیت شغلی اهمیت بسیار دارد. برای فروشندگان، می‌تواند ابزاری مفید برای فروش اجتماعی باشد. برای سایر حرفه‌ای‌ها، می‌تواند دروازه‌ای برای یک فرصت شغلی جدید باشد.

بیایید به دلایلی بپردازیم که قطعاً باید یک خلاصه لینکدین بنویسید.

  1. می‌توانید خود را از زبان خودتان معرفی کنید.

در حالی که نقش‌های قبلی شما ممکن است قابل توجه باشد، اما تنها چیزهایی نیستند که مردم باید در مورد شما بدانند. یک خلاصه لینکدین به شما این امکان را می‌دهد که با شخصیت خود در وهله اول تاثیرگذار باشید و دستاوردها و تخصص خود را به روشی مختصر برجسته کنید.

  1. می‌توانید شخصیت خود را نشان دهید.

کمی ذوق و شوخ طبعی اضافه کنید یا آن را فوق‌العاده حرفه‌ای نگه دارید. در هر صورت، خلاصه لینکدین شما به استخدام‌کنندگان و سایر کاربران تجربه‌ای از آنچه را که در صورت تماس با شما می‌توانند انتظار داشته باشند، می‌دهد. همچنین می‌تواند به استخدام‌کنندگان کمک کند فرهنگ مناسب را بسنجند و به مشتریان احتمالی و بالقوه کمک کند تا این احساس را داشته باشند که آیا مایلند با شما کار کنند یا خیر.

  1. می‌توانید در نتایج جستجوی لینکدین رتبه بالاتری کسب کنید.

لینکدین از بخش «درباره» در الگوریتم خود و همچنین عنوان لینکدین، عنوان فعلی و سایر عوامل استفاده می‌کند. با نوشتن یک خلاصه کلمه کلیدی غنی از لینکدین، می‌توانید در نتایج جستجو برای بالقوه‌ها و استخدام کنندگان بیشتر قابل مشاهده باشید. اگر کلمات کلیدی مانند “محتوا”، “مدیریت” و “تجزیه و تحلیل” را در بیو خود وارد کنید، ممکن است حتی بازدیدهای بیشتری را جذب کنید.

برای شروع نوشتن خلاصه لینکدین خود آماده‌اید؟

نحوه نوشتن خلاصه لینکدین

  • قبل از نوشتن بخش درباره خود، یک طرح کلی ایجاد کنید.
  • خواننده‌ها را با یک متن آغازین قوی به دام بیندازید.
  • به خواننده بگویید چرا کاری را که انجام می‌دهید، انجام می‌دهید.
  • با تخصص در صنعت خود صحبت کنید.
  • تخصص‌ها و مهارت‌های خود، خود را معرفی کنید.
  • داده‌هایی را برای پشتیبان گیری از نتایج و اثبات تخصص خود ارائه دهید.
  • ذکر کنید که آیا تیم شما در حال حاضر استخدام می‌کند یا خیر و از افراد دعوت کنید که درخواست دهند.
  • علایق حرفه‌ای خود را برجسته کنید.
  • با اطلاعات تماس خود یک CTA قرار دهید.
  • نکته: بلوک‌های بزرگ متن را جدا کنید.
قبل از نوشتن بخش درباره خود، یک طرح کلی ایجاد کنید.
  1. قبل از نوشتن بخش درباره خود، یک طرح کلی ایجاد کنید.

پروفایل لینکدین شما یک مقاله دانشگاهی نیست؛ اما شما همچنان باید مواردی را که می‎خواهید بگویید و ترتیب بیان آنها را، مشخص کنید.

آخرین چیزی که مخاطب شما به آن نیاز دارد، پاراگراف های طولانی و درهم و برهم و بدون پیشرفت واضح از جمله‌ای به جمله دیگر است.

پایبندی به یک ساختار از پیش تعیین شده به شما کمک می‌کند تا به طور واضح و مختصر ارتباط برقرار کنید.

فرمت مشابه زیر را دنبال کنید:

قلاب: جمله‌ای که باعث می شود خواننده به خواندن ادامه دهد. به یاد داشته باشید: زمانی که کاربر وارد پروفایل شما می‌شود، فقط 3 خط اول قابل مشاهده است. با یک قلاب مطمئن می‌شوید که روی «بیشتر مشاهده کنید» کلیک می‌کنند.

ماموریت: به خواننده بگویید چرا کاری را که انجام می‌دهید، انجام می‌دهید.

تخصص و مهارت: دقیقاً به خوانندگان خود بگویید تخصص شما در چه چیزی است.

دستاوردها: خواننده خود را در جریان بگذارید که نتایج کار شما چه دستاوردهایی برایتان داشته است.

Call to Action: به خواننده بگویید که می‌خواهید بعد از خواندن خلاصه شما چه کار کند.

  1. خواننده‌ها را با یک متن آغازین قوی به دام بیندازید.

هدف از جمله اول خلاصه لینکدین شما این است که مخاطبانتان را به خواندن مجاب کنید. به همین دلیل مهم است که علاقه آنها زودتر برانگیخته شده و وادار شوند به خواندن ادامه دهند. این تاکتیک قلاب نامیده می‌شود.

می‌توانید با باز کردن حلقه‌ای که فقط با توضیح بیشتر بسته می‌شود یا ادعایی آنقدر عجیب و غریب که نیاز به توجیه بیشتری دارد، خوانندگان را با خلاصه لینکدین خود جذب کنید.

مثال هوک

خیلی بیشتر از دموی فروش X طول کشید تا راز Y را بفهمم؛ اما از آن زمان، اتفاقات غیرمنتظره‌ زیادی رخ داده است.

  1. به خواننده بگویید چرا کاری را که انجام می‌دهید، انجام می‌دهید.

مردم بیشتر با داستان‌ها و ارزش‌ها ارتباط برقرار می‌کنند تا «آنچه شما انجام می‌دهید».

درک کنید که چه چیزی شما را به سمت حرفه خود جذب کرده و ماموریت شما در نقش شما چیست. اینها پروفایل لینکدین شما را از نظر احساسی به مخاطبین نزدیک‌تر می‌کند.

نمونه ماموریت

من در منطقه رودخانه می سی سی پی بزرگ شدم و دیدم که با گذشت زمان و با بهبود استانداردهای تولید، تمیزتر می‌شود. از آن زمان، می‌دانستم که می‌خواهم در مورد پایداری در محیط‌های تجاری صحبت کنم.

  1. با تخصص در صنعت خود صحبت کنید.

در مرحله بعد وقت آن می‌رسد که ماموریت خود را با تخصص در صنعت خود تکمیل کنید. سوابق کاری و مدارکتان را در حداکثر دو یا سه جمله توضیح دهید. به عنوان مثال، آیا شما فروشنده‌ای هستید که از لینکدین برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده می‌کنید؟ خلاصه شما باید به تخصص شما در همان صنعت و اشتیاق‌تان به کمک به افراد برای رسیدن به نتیجه اشاره کند. شاید شما یک مدیر مشتری موفق باشید که از لینکدین برای ارتباط با مشتریان استفاده می‌کند. خلاصه شما باید با تخصص شما در آن صنعت و در دسترس بودن شما برای مشاوره صحبت کند.

نمونه تخصص در صنعت

من بیش از 7 سال تجربه فروش در سمت SDR و مدیر حساب را دارم.

تخصص‌ها و مهارت‌های خود را مطرح کنید.

 

  1. تخصص‌ها و مهارت‌های خود را مطرح کنید.

پس از برجسته کردن تخصص خود، در یک یا دو جمله به ما بگویید که روی چه چیزی تمرکز می‌کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید، آیا روی سئو یا رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کنید؟

اگر به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید، آیا به طور خاص در رشته خود تحصیل کرده‌اید؟

برجسته کردن تخصص‌های خود به ویژه در فروش بسیار مهم است. انواع مختلفی از مشاغل فروش در تعداد زیادی از صنایع با تعداد نامتناهی شخصیت و بازار خریدار وجود دارد. خواه هدف شما جذابیت برای کارفرمایان باشد یا بالقوه، حتماً کارهایی را که به خوبی انجام می‌دهید برای جذب فرصت‌هایی که به بهترین نحو با اهداف شما همسو هستند، فراخوانی کنید.

نمونه تخصص‌ها و مهارت‌ها

من یک مدیر فروش متوسط ​​بازار با تجربه در فروش مستقیم و نمایش محصولات SAAS هستم.

  1. داده‌هایی را برای پشتیبان گیری از نتایج خود و اثبات تخصص خود ارائه دهید.

وقت آن رسیده که با به اشتراک گذاشتن نکات مهم داده ثابت کنید که واقعاً یک متخصص هستید. نیازی نیست به کارفرمایان بالقوه فهرستی از دستاوردهای خود ارائه دهید؛ این همان چیزی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. اما بی‌تاثیر نیست اگر چند مورد از تاثیرگذارترین داده‌های خود را در پاراگراف خلاصه‌تان بگنجانید.

مثال اثبات

طی پنج سال گذشته، من سه بار وارد باشگاه رئیس‌جمهور شده‌ام و کسب‌وکار بسته‌شده من در طول 12 ماه اول کمتر از 10 درصد ریزش داشته است.»

  1. اگر تیم شما در حال حاضر استخدام می‌کند، ذکر کنید و از افراد دعوت کنید که درخواست دهند.

این کار اختیاری است؛ اما به روش‌های مختلفی به شما کمک می‌کند. اول، نشان می‌دهد که یک بازیکن تیمی هستید و دوم اینکه هم به رشد حرفه‌ای خود و هم به رشد شرکت فعلی خود متعهد هستید.

اما اگر در کسب و کار استخدام هستید، چنین کاری ضروری است؛ زیرا می‌تواند به عنوان یک ابزار عالی برای استخدام عمل کند. به عنوان مثال، آیا شما یک مدیر تیم هستید که از لینکدین برای جذب نیرو برای فرصت‌های شغلی استفاده می‌کنید؟ خلاصه شما باید به این واقعیت اشاره کند که شما فرصت‌هایی دارید؛ همچنین باید به نوع کاری که انجام می‌دهید و اینکه چرا یک کاندید می‌خواهد در شرکت شما کار کند، بپردازید.

مثال از اینکه تیم در حال استخدام است

“هم اکنون ما در حال استخدام چند مدیر حساب برای منطقه … هستیم. کاندید ایده‌آل دارای بیش از 5 سال تجربه فروش و آشنایی با منطقه است. ما یک تیم در حال رشد هستیم و هیچ محدودیتی در کمیسیون نداریم. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید و رزومه بفرستید.”

10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکدین

 

  1. علایق حرفه‌ای خود را برجسته کنید.

پس از همه اینها، وقت آن است که علایق حرفه‌ای خود را برجسته کنید. به دیگران چه کمکی می‌کنید؟ هدف شما از انجام این کار چیست؟ این قسمت با مهارت‌های شما متفاوت است زیرا لزوماً قابل اندازه گیری یا واقعیت محور نیست. از آنجایی که اینها علایق شما هستند، نیازی به ارائه داده برای اثبات آنها ندارید.

نشان دهید که متعهد به دنبال کردن آنها هستید و مطمئن شوید که نسبت به آنها علاقه دارید.

مثال علایق حرفه‌ای

“من یک مربی فروش هستم که علاقه‌مندم به تیم‌های کوچک (پنج تا ده نفر) کمک کنم تا زمان و گردش کار خود را بهینه کنند تا کسب و کارها بتوانند بدون افزودن کارمند بیشتر رشد کنند و حرفه خود را ارتقا دهند.”

  1. با اطلاعات تماس خود یک CTA قرار دهید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، یک تماس برای اقدام (CTA) بگذارید و به طور بالقوه اطلاعات تماس خود را به اشتراک گذاری کنید. آیا شما یک کارمند آزاد یا قراردادی هستید که امیدوارید در لینکدین کار بیشتری پیدا کنید؟ خلاصه شما باید به نحوه برقراری ارتباط با شما ختم شود. اگر می‌خواهید قرارداد خوبی بگیرید، فهرستی از چشمگیرترین مشتریان خود را وارد کنید.

مثال CTA

“از طریق ایمیل email@address.com با من تماس بگیرید یا زمان را در تقویم من در اینجا رزرو کنید: [لینک تقویم]. مشتریان قبلی عبارتند از [موثرترین مشتری شما]، [دومین مشتری تاثیرگذار شما] و [سومین مشتری تاثیرگذار شما].”

اگر به دنبال کار بیشتر نیستید، می‌توانید به سادگی با این جمله پایان دهید: «به من پیام بده – دوست دارم چت کنم».

  1. نکته: بلوک‌های بزرگ متن را جدا کنید.

اگر متوجه شدید که خلاصه شما طولانی شده (که تا زمانی که قانع‌کننده باشد مشکلی نیست)، سعی کنید بلوک‌های بزرگ متن را جدا کنید تا خواندن آن آسان‌تر شود. هنگامی که در ابتدا یک پروفایل را مشاهده می‌کنید، بسیاری از افراد به دنبال محتوای سطح بالا هستند. اگر پاراگراف‌های طولانی ارسال می‌کنید، برخی از نکات مهم شما ممکن است گم شوند.

سعی کنید بلوک‌های متن خود را حداکثر تا دو یا سه جمله نگه دارید تا خلاصه شما راحت‌تر خوانده شده و هضم شود.

10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکدین

چه چیزی در خلاصه لینکدین بنویسیم؟

بسته به هدف پروفایل لینکدین شما، خلاصه لینکدین باید شامل 3 تا 5 جمله باشد که این موارد را شرح دهد: سالها تجربه شما در صنعت، حوزه تخصصی شما، انواع سازمان‌هایی که با آنها کار کرده‌اید، مهارت‌های شما و آنچه که شما با آن به صورت حرفه‌ای شناخته شده‌اید.

خلاصه لینکدین خود را به ‌عنوان پیش‌فرض آسانسور دیجیتالی خود در نظر بگیرید: فقط در چند جمله، باید به خواننده ایده واضحی از اینکه شما که هستید، چه چیزی شما را متمایز می‌کند و چه چیزی از بیننده دنبال می‌کنید، بدهد.

برویم یک مثال را ببینیم:

“من یک نماینده فروش هستم که به شرکت‌های خدمات محلی در … کمک می‌کنم پایگاه مشتریان خود را افزایش و ریزش مشتری را کاهش دهند. من 6 سال تجربه در فروش محلی دارم و به طور مداوم در طول زندگی حرفه‌ای‌ام  از سهمیه خود فراتر رفته‌ام. در سال گذشته، من از هر 10 ماه شش ماه در صدر جدول امتیازات خود قرار گرفتم. به طور متوسط، 10% سریع‌تر از همکارانم در کسب و کار پیشرفت داشته‌ام.

اکنون، بیایید در مورد مواردی که هنگام ایجاد خلاصه لینکدین خود باید از آنها اجتناب کنیم، صحبت کنیم.

چه چیزی در خلاصه لینکدین ننویسیم؟

اصطلاحات سطح پایین و کلیشه‌ای

پروفایل شما باید عاری از عباراتی مانند “معلم” یا “استاد” باشد. این اصطلاحات بسیار ذهنی هستند و به مهارت‌ها یا توانایی‌های واقعی شما اشاره نمی‌کنند. به جای تلاش برای اینکه خود را استاد بنامید، کار ملموسی را که انجام داده‌اید که نشان دهنده تخصص شماست به اشتراک بگذارید.

غلط: در حال حاضر یک مربی فروش هستم. من همیشه بهترین عملکرد را دارم و برای رسیدن به بهترین نتایج تلاش بسیاری می‌کنم.

✔️درست: در طی مسیر شغلیم، اعتماد شرکت‌های داخلی و بین‌المللی زیادی را جلب کرده‌ام و در صنعت خود روابط شغلی قوی پایه نهادم.

رزومه شما

از کپی و چسباندن نقاط رزومه به خلاصه لینکدین خودداری کنید. نه تنها کاری اضافه است چون سابقه کاری شما باید در پروفایل به‌روز باشد، بلکه استخدام کنندگان و افراد بالقوه به دنبال معرفی مختصری از شخصیت شما هستند، نه دیدن دوباره رزومه شما.

غلط‌های نگارشی یا دستور زبانی

همه ما انسان هستیم و اشتباهات املایی هم اتفاق می‌افتد. قبل از انتشار پروفایل خود، مطمئن شوید که آن را چند بار بررسی کرده‌اید تا اشتباهات املایی یا گرامری را ببینید. داشتن اشتباهات املایی در پروفایل شما می‌تواند اعتبار شما را به چالش بکشد و باعث دیده نشدن ویژگی‌های مثبت شما شود.

غلط: من واقعاً علاغه مند به کمک به شرکت‌های SaaS و استارتپ‌های نوپا هستم تا در کلمات کلیدی هدفشان رتبه بگیرند.

داستان کامل زندگی شما

داستان کامل زندگی شما

خلاصه‌های لینکدین جایی برای انتشار زندگی‌نامه نیست (اگر چه شکی ندارم که زندگی‌نامه شما واقعاً جذاب است🙂). اگر کاربران پروفایل شما را اسکن می‌کنند و به دنبال اطلاعات مرتبط به یک نقش یا فرصت هستند، می‌خواهید آن نقاط در جلو و مرکز توجه قرار گیرند.

وقتی خلاصه لینکدین خود را به‌روزرسانی می‌کنید، سعی کنید اطلاعات مرتبط با مشاغل و فرصت‌هایی را که مربوط به شماست، درج کنید و همه چیز را واضح و مختصر نگه دارید.

غلط: من اولین دوربین عکاسی خود را در یک سفر پیاده‌روی در اکتبر 2017 گرفتم. این دوربین یک کنون G7X بود که دست دوم خریده بودم. هیچ ایده‌ای نداشتم که چطور باید با آن به درستی عکس بگیرم و اغلب به عکاسی منظره بسنده می‌کردم.

درست: از 6 سال پیش که اولین دوربین عکاسی خود را تهیه کردم، از رنگ‌ها و بافت‌های موجود در طبیعت الهام می‌گرفتم. امروز، بیشتر با تصاویری شناخته شده‌ام که از مناظر قدرتمند گرفته شده‌اند.

قالب‌های خلاصه لینکدین

در ادامه چندین قالب وجود دارد که می‌توانید از آنها برای سفارشی کردن با جزئیات شخصی خود برای یک خلاصه مختصر و موثر لینکدین استفاده کنید. مطمئن شوید که جزئیات شخصی را اضافه کنید تا برای خوانندگان به یاد ماندنی باشد.

  1. نمونه خلاصه دوستانه لینکدین

👋🏻سلام به همه. اسم من اِوِلیس است و عاشق هر چیزی که مرتبط با بازاریابی محتوا و سئو باشد هستم!

از دسامبر 2020، مدیر بازاریابی هاب اسپات بودم و تمام زمان خود را بر حفاظت از ترافیک ارگانیک بلاگ هاب اسپات گذاشتم. بزرگ‌ترین دستاورد من در هاب اسپات جلوگیری از از دست رفتن ترافیک در پست‌های رو به رشد بود که منجر به هزاران سرنخ جدید و قرارداد کاری شد.

این الگوی بیوی LinkedIn با سلام دوستانه خود (در صورت عدم تناسب با شخصیت یا صنعت شما، اموجی را حذف کنید)، فوراً توجه خواننده را به خود جلب کرده، اشتیاق و تخصص شما را به نمایش می‌گذارد و یک ارتباط شخصی برقرار می‌کند.

وقتی داشتم آن را می‌نوشتم، نقش خود را به عنوان یک مدیر بازاریابی در HubSpot برجسته کرده و بر یک دستاورد خاص تأکید کردم: جلوگیری از میلیون‌ها ضرر ترافیک ارگانیک در پست‌های رو به رشد وبلاگ.

شما هم می‌توانید همین کار را انجام دهید. توصیه می‌کنم بر برجسته‌ترین دستاورد خود یا دستاوردی که دربرگیرنده آنچه می‌خواهید در نقش آینده انجام دهید، تمرکز کنید. به این ترتیب، افرادی را جذب می‌کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا به آرزوهای شغلی خود دست پیدا کنید.

  1. نمونه خلاصه لینکدین برای فارغ‌التحصیلان جدید دانشگاه

اسم من اِوِلیس است و در حال حاضر به دنبال یک شغل مبتدی در صنعت تکنولوژی هستم.

من از دانشگاه براون در رشته هنرهای ادبی فارغ‌التحصیل شده‌ام. در دانشگاه براون، علاقه‌ام به نوشتن و تکنولوژی بیشتر شد. برخی از دوره‌هایی که مرا جذب کردند طراحی وب سایت بود که در آن یاد گرفتم چگونه یک وب سایت را از پایه کدنویسی کنم. همچنین نووِلا: ماجراهای نویسندگی. که در آن پروژه‌ای تحت عنوان تولید محتوای طولانی انجام دادم.

از میان اکثر کاربران لینکدین، فارغ التحصیلان اخیر بیش از همه به بیوگرافی نیاز دارند. از آنجایی که فارغ التحصیلان تجربه زیادی ندارند، باید مهارت ها و تجربیات خود را به روشی دیگر به اشتراک بگذارند.

این الگوی بیوی لینکدین یک نمونه عالی برای فارغ‌التحصیلان جدید است. چرا که به طور موثر شخصی را معرفی می‌کند که به دنبال نقشی در سطح پایه در صنعت فناوری است (البته می‌توانید آن را سفارشی کنید).

این الگو به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی خود را به عنوان یک کاندیدای کامل نشان دهید که ترکیبی منحصربه‌فرد از مهارت‌ها را دارد. سفارشی کردن بیو با جزئیات بیشتر در مورد علایق، پروژه‌ها یا دوره‌های کارآموزی، آن را حتی بیشتر تاثیرگذار می‌کند و متناسب با نقش مورد نظر شما می‌سازد.

الگوی خلاصه نیروی فروش لینکدین
  1. الگوی خلاصه نیروی فروش لینکدین

مشتریان نیاز دارند بدانند چگونه کسب و کارشان را بفروشند – اینجاست که من وارد عمل می‌شوم.

به عنوان مدیر بازاریابی در بلاگ هاب اسپات، شغل من این است که به افراد کمک کنم از چم و خم بازاریابی و فروش مطلع شوند. این کاری است که 3 سال مداوم انجام داده‌ام و از هر دقیقه آن لذت برده‌ام.

آموزش در زمینه دیجیتال مارکتینگ حقیقتاً موضوع مورد علاقه من است. وقتی کوچک بودم، دوست داشتم تظاهر کنم یک معلم هستم. در نهایت علاقه منجر به شغلی در زمینه نویسندگی بلاگ آموزشی شد که مرا به جایی که اکنون هستم رسانده است.

من فروشنده نیستم؛ بنابراین زمانی که داشتم این قالب بیو لینکدین را سفارشی می‌کردم، از نقش بازاریابی محتوای خود در HubSpot برای پر کردن جاهای خالی استفاده کردم. اما می‌توانم ببینم که این یک الگوی عالی برای یک فروشنده است.

چرا؟ به این دلیل که به طور موثر شما را به عنوان یک منبع ارزشمند که متعهد به موفقیت مشتریان است قرار می‌دهد و بر تعهد شما برای کمک به مردم برای انجام کاری تأکید می‌کند (در مورد من، به آنها کمک می‌کند تا در مورد بازاریابی و فروش بیشتر بیاموزند). برای فروشنده‌ای که محصولی را تبلیغ می‌کند، این می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد: هدایت کردن سرنخ‌ها، بهبود فرآیند یا ساده‌سازی عملیات با استفاده از محصولی که می‌فروشد.

همچنین می‌توانید آن را با جزئیات بیشتر در مورد تجربه و دستاوردهای فروش خاص خود سفارشی کنید، توانایی خود را برای به دست آوردن نتایج برای مشتریان نشان دهید و خود را به عنوان یک نماینده فروش آگاه و متمرکز بر مشتری بشناسانید.

  1. قالب خلاصه لینکدین جویای کار

من به دنبال یک نقش جدید در زمینه بازاریابی محتوایی سئو هستم.

بیشتر از 5 سال در حال یادگیری سئوی محتوا بوده‌ام. اینکه چیست، چگونه در آن بهتر شویم و چگونه به دیگران در سئو کمک کنیم.

به همین دلیل است که بیشتر از دو سال را در یک استارتاپ و به عنوان نویسنده محتوای سئوی آنها سپری کردم. در انجا تمام تلاش خود را بر نوشتن محتوای بلاگ، بهینه سازی صفحات محصولات و کسب بک لینک گذاشتم که در نهایت منجر به هزاران بازدید ترافیک ارگانیک شد.

اگر جویای کار هستید، ضروری است که بیوگرافی لینکدین خود را با کلمات کلیدی بهینه کنید. به این ترتیب، استخدام‌کنندگان و شرکت‌ها می‌توانند شما را از طریق جستجوی لینکدین پیدا کنند.

این الگوی بیو برای آن عالی است. چرا که به طور موثر تجربه و تخصص شما را در طول حرفه خود منتقل می‌کند، اما همچنین فضایی برای بهینه سازی کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌دهد (من از «بازاریابی محتوای سئو»، «سئوی محتوا» و «نویسنده محتوای سئو» استفاده کردم).

چنین بیویی صراحتاً می‌گوید که شما به طور فعال در حال جستجوی نقش بعدی خود هستید – اطلاعاتی که نباید از به اشتراک گذاشتن آن خجالت بکشید. مهم‌ترین قسمت آن چیست؟ این الگو فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا نتایجی را که برای کارفرمایان قبلی به دست آورده‌اید توصیف کنید. این یک هویت حرفه‌ای واضح ایجاد می‌کند، توانایی‌های شما را به نمایش می‌گذارد و شانس شما را برای تضمین فرصت‌های شغلی مرتبط افزایش می‌دهد.

قالب خلاصه لینکدین جذاب
  1. قالب خلاصه لینکدین جذاب

من یک آموزش دهنده هستم. یک وبلاگ نویس هستم. اما از همه مهم‌تر، یک سئوکارم.

بیشتر از 3 سال است که به هاب اسپات کمک کرده‌ام هزاران مشتری و قرارداد از طریق محتوای آموزشی همیشه سبز (تازه) جذب کند. اکنون بر روی یک استراتژی بهینه سازی با یک تیم سئوکاران محتوایی خبره کار می‌کنیم تا عملکرد پست‌های رو به رشد وبلاگ را بهبود دهیم.

این الگوی بیوی LinkedIn فوراً نقش فرد را به عنوان یک معلم، وبلاگ نویس و سئوکار برجسته می‌کند، اما شما همچنین می‌توانید با این خط اول شوخ طبع باشید. برای مثال ممکن است بنویسید:

من یک مدعی خوش خوراک هستم. من یک وزنه بردار هستم. اما مهم‌تر از همه، من یک بازاریاب در HubSpot هستم؛ جایی که از طریق بهینه سازی محتوا، صدها سرنخ و ثبت نام ماهانه را انجام می‌دهم.

اگر می‌خواهید تخصص خود را به شیوه‌ای جذاب به نمایش بگذارید، این الگو راهی است که باید بروید. با وجود کوتاه بودن، بیو شما را به عنوان یک چهره معتبر در آن صنعت معرفی می‌کند. همچنین فضایی برای قرار دادن لینکی به وب سایت شخصی شما یا پروفایل شبکه‌های اجتماعی دیگر فراهم می‌کند و به خوانندگان علاقه مند اجازه می‌دهد تا درباره شما و کارتان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

  1. قالب خلاصه لینکدین ساده

من در سال 2020 به عنوان یک مدیر بازاریابی به هاب اسپات پیوستم.

قبل از هاب اسپات، هماهنگ کننده بازاریابی در یک استارتاپ و سرپرست بازاریابی یک شرکت مهندسی بودم. در دوران کاریم در شرکت استارتاپی، به آنها کمک کردم هزاران بک لینک و بازدید ارگانیک بگیرند و برای هزاران کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل بیایند.

من این الگوی بیوی لینکدین را دوست دارم زیرا ساده و دقیق است؛ با این حال مسیر شغلی من ( و شما اگر در نهایت از آن استفاده کنید) و دستاوردهای قابل توجه را به نمایش می‌گذارد. شما به راحتی می‌توانید اعتبار و تخصص خود را در سازمان‌های مختلف با آن پاراگراف دوم ایجاد کنید.

علاوه بر این، تمرکز بیو بر نتایج خاص – مانند اطلاعاتی در مورد به دست آوردن بک لینک، هدایت بازدیدهای ارگانیک و دستیابی به رتبه‌ بالا در موتورهای جستجو – به شما امکان می‌دهد بر توانایی خود در ایجاد نتایج ملموس برای یک تجارت تأکید کنید.

توصیه می‌کنم از این الگو برای نشان دادن سابقه موفقیت خود استفاده کنید. با به اشتراک گذاشتن دستاوردهای خاص و ذکر شرکت‌هایی که با آنها کار کرده‌اید، می‌توانید بلافاصله حس اعتماد و تخصص ایجاد کنید که برای خلاصه لینکدین ضروری است.

مثال‌هایی از خلاصه‌های خوب لینکدین

اگر نیاز به منبع الهام دارید، برایتان خبر خوشی داریم. این نمونه‌های خلاصه لینکدین به شما کمک می‌کنند کلمات مناسب را پیدا کنید.

  1. این فروشنده به طور موثر علایق و شایستگی‌های برتر خود را در این زمینه نشان می‌دهد.

هر چند وقت در شبکه‌های اجتماعی پست بگذاریم؟

مثال از لینکداین

این فرد حرفه‌ای در حوزه فروش، مشتریان بالقوه را با توصیف علاقه خود برای “ایجاد سازمان‌های پررونق در اکوسیستم آموزشی” جذب می‌کند – هدفی که او نیز به وضوح به آن اهمیت زیادی می‌دهد.

خط بعدی او به مشتریان احتمالی می‌گوید که علاقه‌مند است نیازهای آنها را بیاموزد، نه اینکه فقط به مشتری بفروشد. در نهایت تخصص خود را مشخص می‌کند.

قسمت‌های مورد علاقه ما

“من از فناوری و آموزش نوآورانه برای بهبود سواد در آموزش K-12 بهره گرفته‌ام.” حالا چرا این را دوست داریم؟ این خط تجربه این فرد را در این زمینه بدون اینکه بلوف بزند یا کار غیرضروری بکند، نشان می‌دهد.

چرا این خلاصه خوب است؟

این کاربر لینکدین به طور موثر اما مختصر از یک تجربه شخصی برای نشان دادن دلایل خود برای حمایت از افراد دیگری که در چالش‌هایی که او پشت سر گذاشته‌اند، استناد می‌کند. او همچنین وسعت تخصص و تحقیقات خود را با ایجاد دلیل نیاز محصول خود در صنعت نشان می‌دهد.

خودتان آن را امتحان کنید.

سودمندترین جنبه کار خود را توصیف کنید؛ چه کمک به کسب و کارهای کوچک در حرکت یا کارآمدتر کردن شرکت‌ها. در وهله بعدی، دلیل واجد شرایط بودن خود را برجسته کنید. با چند نفر یا شرکت کار کرده‌اید؟ میانگین نتایج آنها چقدر است؟ برای حل کدام مشکلات سطح بالا به خوبی آماده هستید؟

  1. این متخصص دیجیتال مارکتینگ در مورد درد مشتری بالقوه خود صحبت می‌کند و مهارت‌های بالای خود را در کپی رایتینگ به نمایش می‌گذارد.

مثال از لینکداین

هنگامی که به طور فعال با مشتریان احتمالی در لینکدین ارتباط برقرار می‌کنید، مستقیماً با پروفایل لینکدین خود با آنها صحبت کنید؛ اما این کار را به گونه‌ای انجام دهید که نشان دهد درگیری‌های آنها را درک می‌کنید.

در اصل باید خود را به عنوان یک ارائه دهنده راه‌حل نشان دهید تا یک فروشنده محصول.

این کارشناس بازاریابی و فروش دیجیتال این کار را به خوبی برای آژانس بازاریابی خود انجام می‌دهد و مشکل را مطرح می‌کند. او این کار را قبل از معرفی خود یا راه حلش انجام می‌دهد.

بخش‌های مورد علاقه ما

“اگر از هدر دادن پول در بازاریابی دیجیتال خسته شده‌اید تا در نهایت با نتایج کم یا بدون نتیجه ناامید شوید، شاید من و تیمم بتوانیم کمک کنیم.” چرا از آن خوشمان آمده؟ این متن یک مقدمه قوی است که مطمئناً توجه افراد واجد شرایط را جلب می‌کند.

“من و تیمم به ارائه دهندگان خدمات، کارآفرینان و کارشناسان رشد محور کمک می‌کنیم تا درآمد سالانه 1 تا 10 میلیون دلاری خود را به طور قابل پیش بینی و سودآوری افزایش دهند.” چرا از آن خوشمان آمده؟ این جمله نه تنها مستقیماً مشتریان بالقوه را مشخص می‌کند، بلکه افرادی را که می‌خواهند به آنها تبدیل شوند هم مخاطب قرار می‌دهد (“موفق”، “افزودن 1 تا 10 میلیون دلار در سال درآمد بعدی آنها”).

چرا این خلاصه خوب است؟

این خلاصه به طور موثری خوانندگان را جذب می‌کند و به آنها نشان می‌دهد که صاحب این پروفایل لینکدین چه کسی است. همچنین به آنها نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از ارتباط با صاحب این بیو بهره ببرند. نویسنده به طور موثر بازگشت سرمایه کار با شرکت خود را نشان می‌دهد و در عین حال مهارت‌های کپی رایتینگ خود را به نمایش می‌گذارد.

خودتان امتحان کنید

یک پاراگراف مقدماتی کامل و بدون اشاره به نام خود بنویسید که برای دردها و احساسات مشتری خود جذاب باشد. می‌توانید یک توصیه ارائه دهید یا یک سوال بپرسید.

3.این کارمند HubSpot از طنز و شوخ طبعی برای نشان دادن شخصیت سرگرم کننده خود استفاده می‌کند.

مثال از لینکداین

این متخصص بازاریابی درونگرای HubSpot شخصیت خود را در خلاصه خود نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به زندگی قبلی او به عنوان یک استندآپ کمدین جالب است و جمله در مورد “این که فرزندانش گرسنگی را دوست ندارند” خنده‌دار و قابل ربط است.

در قسمت دوم ماجرا همه چیز جدی‌تر می‌شود و سالی به سابقه چشمگیر خود در HubSpot اشاره می‌کند.

بخش‌های مورد علاقه ما

8 سال را در حرفه‌ای در استندآپ کمدی، حضور در کمدی سنترال و در جشنواره کمدی بوستون گذراندم؛ قبل از اینکه بفهمم فرزندانم دوست دارند پدرشان را ببینند و گرسنگی نکشند.” چرا از آن خوشمان آمده؟ چون شاید او باید در حالت «استندآپ» باقی می‌ماند، چرا که به عنوان یک مقدمه خنده‌دار است. تضمین می‌شود که خواننده را بخنداند و آنها را درگیر کند.

“بیش از 10 سال تجربه در فروش SaaS با میانگین بیش از 125٪ هدف در بیشتر از 10 سال حضور من در HubSpot.” چرا از آن خوشمان آمده؟ با این خط، نویسنده به طور موثر نشان می‌دهد که می‌تواند در صورت نیاز از طنز استفاده کند، اما به تجارت نیز توجه دارد.

چرا این خلاصه خوب است؟

این خلاصه کوتاه اما خنده‌دار شخصیت و دستاوردهای برتر نویسنده را بدون پیچیدگی برای مدت طولانی به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که یک بیو لینکدین باید به چه چیزی برسد و چگونه آن را با استفاده از حداقل تعداد کلمات بنویسیم.

خودتان امتحان کنید

خلاصه خود را با یک واقعیت غیرمنتظره و جالب درباره خودتان شروع کنید. در پاراگراف بعدی، آن را به حرفه فروش خود گره بزنید.

به عنوان مثال ممکن است بنویسید: “من در سال 1997 سومین نایب قهرمان مسابقه هجی ملی بودم. (باور کنید املای “Euonym” اکنون در حافظه من حک شده است.) این روزها، من از علاقه درونی خود استفاده می‌کنم تا یاد بگیرم به مشتریان کمک کنم.”

  1. این مشاور شغلی به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که در مکان مناسبی هستند.

مثال از لینکداین

با فراخوانی مخاطبی که هدف شماست، می‌توانید آن‌ها را وادار کنید تا پیام شما را شناسایی کنند. مشخص کردن اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید، به مخاطبان نشان می‌دهد که در جای درستی قرار گرفته‌اند.

این مشاور فروش و مربی شغلی این کار را در اولین جمله‌اش انجام می‌دهد، وقتی که می‌گوید: «[من] دوست دارم یک کارمند تازه کار در شرکت‌های در حال رشد و نوآوری باشم تا بتوانم تأثیر بگذارم». اگر خوانندگان با این متن ارتباط برقرار کنند، موظفند تا انتهای متن بروند و به CTA او واکنش نشان دهند.

بخش مورد علاقه ما

“من عاشق مدیریت تغییر، چرخش و رفع استراتژیک مشکلات و بهبود رشد هستم.” چرا از آن خوشمان آمده: این خط به طور موثر ذهنیت حل مسئله نویسنده را برجسته می‌کند و او را به کاندیدی مطلوب برای کار مبدل ساخته است.

من می‌توانم نقش CRO یا معاون فروش را ایفا کنم. من تجربه گسترده‌ای در ایجاد استراتژی مالی تهاجمی، مدیریت جریان نقدی و بهینه سازی قیمت گذاری، هزینه‌ها و درآمد دارم. چرا از آن خوشمان آمده: این موارد از نظر فنی دو خط هستند، اما به خوبی با هم همراه شده‌اند تا طیفی از مهارت‌هایی را که او به کارفرمایان بالقوه خود ارائه می‌دهد، نشان دهند.

چرا این خلاصه خوب است؟

این خلاصه ما را با نقش‌های مختلفی که مشاور بر عهده گرفته است تا نقش مربیگری شغلی او در حال حاضر، به خوبی آشنا می‌کند. مهم‌تر از همه، او متن را با درخواستی برای رزرو زمان در تقویم خود به پایان می‌رساند و لینکی را هم بالافاصله درج می‌کند.

خودتان امتحان کنید

شخصیت خریدار خود را شناسایی کنید و سپس توضیحی در مورد آنها در خلاصه خود بگنجانید. از بیان انواع نقش‌هایی که می‌توانید در یک شرکت بازی کنید نترسید و به محض اینکه خوانندگان به پایان بیو رسیدند، در مورد آنچه که می‌خواهید انجام دهند واضح باشید.

  1. این فروشنده از سرگرمی‌های خود استفاده می‌کند تا باشخصیت‌تر و در دسترس‌تر به نظر برسد.

مثال از لینکداین

اگرچه ممکن است صحبت از سرگرمی‌های شخصی‌تان در پروفایل لینکدین کمی غیر معمول باشد، اما راه خوبی است تا خود را صمیمی‌تر نشان دهید. مشتری بالقوه‌ای که این خلاصه را می‌خواند ممکن است فکر کند: “اوه، من هم عاشق سفر هستم.” آنها بلافاصله احساس می‌کنند که به شما نزدیکند.

چرا این خلاصه مناسب است؟

این خلاصه لینکدین کوتاه است و در عین حال بخش‌های کلیدی یک بیوگرافی را در بر می‌گیرد: شخصیت نویسنده، تجربه حرفه‌ای و مطلوب‌ترین ویژگی‌ها.

خودتان امتحان کنید

تعدادی از کارهایی را که دوست دارید در اوقات فراغت خود انجام دهید (البته از هر چیز بحث برانگیز دوری کنید) فهرست کنید. سپس توضیح دهید که چرا نقش فعلی خود را انتخاب کرده‌اید و مشتریان شما چگونه از آن ارزش می‌گیرند.

  1. این مدیر فروش خلاصه را کوتاه نگه داشته و مشتریان بالقوه را درگیر می‌کند.

مثال از لینکداین

این بیو لینکدین با مأموریت این شخص شروع می‌شود: امکان ارائه شخصیت بهتر به کسب و کارها با استفاده از ویدیو. دو جمله بعدی او به شما کمک می‌کند او را در سطح شخصی بشناسید.

خلاصه به اندازه‌ای کوتاه است که تضمین می‌کند خوانندگان آن را تمام کنند، اما هر خط این خلاصه ارزش خواندن دارد. او شما را علاقه‌مند می‌کند درباره‌اش بیشتر بدانید.

بخش‌های مورد علاقه ما

« به کسب‌وکارها کمک می‌کنم با ویدیو، بازاریابی و فروش خود را انسانی‌تر کنند.» چرا خوشمان آمده؟ این خط به سرعت به نقطه اصلی می‌رسد و مأموریت، تخصص حرفه‌ای و تجربه نویسنده را نشان می‌دهد.

“همیشه در حال درست کردن کباب هستم.” چرا خوشمان آمده؟ ما سرگرمی‌هایی را در بیوی لینکدین می‌بینیم، دوست داریم – این یک نمونه از شوخ طبعی و بانمکی است.

چرا این خلاصه خوب است؟

این خلاصه مختصر، باشخصیت و حرفه‌ای است – در حالی که شخصیت کاربر لینکدین را نشان می‌دهد. علاوه بر این، اشاره به والدین کاری منحصر‌به‌فرد است و پیشینه او را بدون توضیح اضافی بیان می‌کند.

خودتان امتحان کنید

به ساده‌ترین کلمات ممکن، بیان کنید که چگونه شرکت شما زندگی مشتریان خود را آسان‌تر، بهتر، لذت‌بخش‌تر و … می‌کند. سپس چیزی در مورد سوابق خود بگویید (“من در اسپانیا متولد شدم و در تگزاس بزرگ شدم”، “من در شیکاگو زندگی کرده‌ام.” تمام زندگی من، “شهر زادگاه من دارای بزرگترین موزه کلاه‌های کودک در جهان است”) و با “همیشه”، “مداوم” یا “مرتب” به پایان برسانید و به دنبال آن کار مورد علاقه خود را هم عنوان کنید (“همیشه در حال خواندن”، “مداوم در حال خندیدن به شوخی‌های مسخره”، “مرتب شعبده بازی.”).

  1. این حرفه‌ای بازنشسته با سابقه کاری خود خوانندگان را مجذوب خود می‌کند.

10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکدین

این کاربر لینکدین از همان فرمول قبلی استفاده می‌کند – اما برعکس. او با مشاغل قبلی خود شروع می‌کند، که بلافاصله به شما می‌گوید که او (از قبل) حرفه جالبی داشته است. سپس به شما می‌گوید که در حال حاضر مشغول چه کاری است.

بخش‌های مورد علاقه ما

“وکیل سابق شرکت، بنیانگذار سابق غیر ذی نفع، دوچرخه سوار سابق در سراسر جهان، رهبر سابق فروش SaaS، کارمند سابق دولت فدرال نیجریه.” چرا برایمان جالب است؟ این شروع نشان می‌دهد که حرفه نویسنده تا این لحظه چقدر جالب بوده است و شما را متعجب می‌کند که او اکنون چه می‌کند (سوالی که در خط آخر به آن پاسخ می‌دهد).

چرا این خلاصه خوب است

این بیوگرافی LinkedIn انتظارات را با مرور یک خطی خود از تاریخچه کاری نویسنده تغییر می‌دهد. تنوع نقش‌ها نشان می‌دهد که اگر از بازنشستگی خارج شود، می‌تواند در هر نقش کارفرمایی پیشرفت کند. ما دوست داریم که او در وضعیت فعلی خود است.

خودتان امتحان کنید

مشاغل قبلی خود را فهرست کنید. اگر همیشه در فروش بوده‌اید، خلاق باشید. آیا تا به حال در کودکی چیزی فروخته‌اید؟ در نوجوانی چطور؟ در دانشگاه چه می‌کردید؟

مثلاً ممکن است بنویسید: “مدیر عامل سابق غرفه لیموناد، مدیر ارشد اجرایی؛ شعبده باز سابق؛ راهنمای سابق تور دانشگاه. در حال حاضر به صاحبان خانه‌ در آریزونا کمک می‌کنم تا مکان رویایی بعدی خود را برای زندگی پیدا کنند.)”

روش نوشتن تقویم محتوایی شبکه‌های اجتماعی

چند نمونه از خلاصه‌های خوب ایرانی

چند نمونه از خلاصه‌های خوب ایرانی

وی در مورد خودش و نحوه علاقه مندیش به دیجیتال مارکتینگ گفته و همچنین در مورد نقش‌های قبلی خود صحبت کرده است.

چند نمونه از خلاصه‌های خوب ایرانی

متنی که این کاربر نوشته اندکی طولانی‌تر شده اما اطلاعات جامع و کاملی از این شخص را در برمی‌گیرد.

وی در مورد مهارت‌های برتر و دستاوردهای خود در طی دوران کاریش صحبت کرده و متن را با یک CTA پایان داده است.

چند نمونه از خلاصه_های خوب ایرانی

این کاربر خلاصه‌ای از تحصیلات، سوابق کاری و مهارت‌های خود ارائه داده است.

مهارت‌های برتر او در یک کادر جداگانه قرار دارند.

با یک خلاصه لینکدین استثنایی متمایز شوید!

با استفاده از این خلاصه‌های لینکدین، شکی نیست که باید ایده‌ها و منابع الهام‌ زیادی برای توضیحات خود داشته باشید. می‌توانید آن را شخصی، منحصربه‌فرد و جذاب کنید – و کارفرمایان و مخاطبین بالقوه احساس می‌کنند که شما را از قبل می‌شناسند.

ما در تکنویک در کنار شما هستیم تا انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ اعم از طراحی وب سایت، سئوی سایت، تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد مشابه را ارائه کنیم. برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید.

منابع:

تیم تکنویک

وبسایت Hubspot

شبکه‌ی اجتماعی Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *