هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟

زمان مطالعه: 8 دقیقه سوال اساسی این است: هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟ یک بار ارسال پست در هر روز در شبکه‌های اجتماعی باعث جذب، اشتراک گذاری و بهبود ترافیک شما می‌شود؟ مطمئناً همین طور است. اما آیا برنامه‌ریزی دو پست شبکه‌های اجتماعی در روز نتایج بهتری برای شما به همراه نخواهد داشت؟ سه تا چطور؟

هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟
زمان مطالعه: 8 دقیقه

سوال اساسی این است: هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟ یک بار ارسال پست در هر روز در شبکه‌های اجتماعی باعث جذب، اشتراک گذاری و بهبود ترافیک شما می‌شود؟ مطمئناً همین طور است.

اما آیا برنامه‌ریزی دو پست شبکه‌های اجتماعی در روز نتایج بهتری برای شما به همراه نخواهد داشت؟ سه تا چطور؟ اگر هر روز محتوای بیشتری را در هر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بیایید جور دیگر بپرسیم؛ سوال اصلی این است:

بهترین برنامه برای پست گذاری شبکه‌های اجتماعی چیست؟

همانطور که مشخص است، تحقیقات زیادی به دنبال پاسخ دقیق به این سؤال بوده‌اند، همه با داده‌های متفاوت.

بنابراین تصمیم گرفتیم بهترین نتایج را در این مقاله گردآوری کنیم تا دیگر مجبور نباشید به پاسخ این سوال فکر کنید. همراه تکنویک باشید.

درباره 14 منبع تحقیق در مورد شبکه‌های اجتماعی

باید بگوییم توصیه‌های زیادی وجود دارد. بنابراین گشتیم و بهترین اطلاعات مبتنی بر داده را برای پاسخ به سوال “هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟” پیدا کردیم.

بیایید با منابع این تحقیقات آشنا شویم:

  1. قوانین اجتماعی Pinterest از Ahalogy
  2. تحقیقات و نکات گردآوری شده توسط Buffer
  3. هر چند وقت یک بار در شبکه‌های اجتماعی پست کنید توسط Constant Contact
  4. تحقیق و تجربه سطح بهینه ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از DowSocial
  5. معیارهای صنعت از HubSpot
  6. طرح ارسال پست از Localvox
  7. نکات و داده‌های خبره Pinterest از Michelle MacPhearson
  8. پیشنهاد حداقل و حداکثر تعداد دفعات ارسال در شبکه‌های اجتماعی در هفته از Nulou
  9. تحقیق گردآوری شده از Quick Sprout
  10. تحقیق تناوب ارسال از مری اسمیت
  11. دیدگاه‌های نیل پاتل از فوربس
  12. یافته‌های کلی هفته شبکه‌های اجتماعی
  13. افکار و بینش جی بائر از Convince And Convert
  14. تحقیقات جمع آوری شده از Adobe

در ادامه به سوال اصلی خود پاسخ می‌دهیم و اطلاعاتی در مورد بهترین زمان‌ ارسال پست در هر شبکه به همراه مقادیری توصیه‌ برای تنظیم محتوای شبکه‌های اجتماعی برای هر شبکه به شما می‌دهیم.

همه این پیشنهادات بر اساس تحقیقات عمیقی است که ما برای این پست انجام داده‌ایم. حالا به سراغ اصل مطلب می‌رویم.

یک بیزنس هر چند وقت باید در فیسبوک پست بگذارد؟

جدول زمان بندی پست گذاری فیسبوک

Ahalogy پیشنهاد می‌دهد که ارسال پست در فیسبوک بیش از یک بار خوب نیست وگرنه احساس اسپم به مخاطب می‌دهید.

بافر می‌گوید که می‌توانید دو بار در روز قبل از حذف لایک‌ها و نظرات در فیسبوک پست بگذارید.

Constant Contact می‌گوید که حداقل 3 بار در هفته در فیسبوک پست بگذارید و حداکثر دفعات ارسال خود را 10 بار در هفته حفظ کنید.

نظر DowSocial این است که حداقل دو پست فیسبوک در روز برای افزایش دسترسی شما خوب است. آنها همچنین پیشنهاد می‌کنند که به اشتراک گذاری پست‌های کمتر و سپس تبلیغ همان‌ها، بهترین راهی است که برای افزایش تعامل خود دیده‌اند.

یک بار در روز بین ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر در فیسبوک پست بگذارید.

معیارهای HubSpot پیشنهاد می‌کنند که حداقل 3 بار در هفته در فیسبوک پست بگذارید. آنها می‌گویند حداکثر تعداد پست‌های فیسبوک خود را روی 10 بار در هفته بگذارید.

LocalVox دوست دارد حداکثر یک بار در روز در فیسبوک پست بگذارد در حالی که 3 بار در هفته حداقل پیشنهادی آنهاست.

Nulou پیشنهاد می‌کند که حداقل 3 بار در هفته پست بگذارید تا ثبات خود را حفظ کنید و در عین حال حداکثر تعداد پست‌های فیسبوک شما بیش از 10 تا در هفته نشود.

Quick Sprout دریافته که صفحات فیسبوک با تعداد فالوورهای کمتر باید حدود 16 تا 30 بار در ماه یا تقریباً یک یا دو روز یک بار پست ارسال کنند. اگر دنبال کنندگان بیشتری دارید، نیل پاتل پیشنهاد می‌کند حداقل 31 بار در ماه پست بگذارید، که به گفته او تقریباً یک یا دو بار در روز است.

ماری اسمیت 5 تا 6 پست در هفته در فیسبوک را توصیه می‌کند. و چند توصیه خوب: در صورت لزوم از روزهای هفته صرف نظر کنید، اما روزهای آخر هفته را از دست ندهید زیرا کاربران فیسبوک تمایل دارند در آخر هفته ها و عصرها فعال باشند.

هفته شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌کند 5 تا 10 بار در هفته پست کنید. این به یک یا دو پست در روز کاری محدود می‌شود.

Adobe پیشنهاد می‌کند 6 تا 11 بار در هفته پست کنید. این نسبتاً با آنچه مطالعات دیگر نشان می‌دهد مطابقت دارد.

نیل پاتل نیز در مقاله فوربس خود به نکته جالب دیگری اشاره می‌کند. او می‌گوید اگر کمتر از 10000 دنبال کننده دارید، بهتر است فقط یک بار در روز پست بگذارید. به این دلیل که دو برابر کردن تناوب ارسال پست ممکن است نصف کل کلیک شما باشد. با پیروی از توصیه‌های او، قبل از افزایش برنامه خود به دو بار در روز، بهتر است صبر کنید تا مخاطبان بیشتری کسب کنید.

چگونه بفهمیم که این روش پست گذاشتن در فیسبوک جواب می‌دهد؟

فیسبوک یک ابزار تحلیلی مفید به نام Insights دارد. به سادگی وارد صفحه کسب و کار فیس بوک خود شوید، روی Insights کلیک کرده و Posts را انتخاب کنید.

از اینجا می‌توانید عملکرد پست‌های خود را به ‌صورت جداگانه بررسی کنید تا ببینید بسته به تعداد دفعات ارسال، چه زمانی میزان تعامل شما افزایش یا کاهش می‌یابد.

نمودار گزارشی فیسبوک

چند توییت در روز برای کسب و کارها مناسب است؟

جدول زمان بندی پست گذاری توییتر

بافر می‌گوید سه توییت در روز بیشترین میزانی است که باید قبل از شروع تعامل به اشتراک بگذارید.

Constant Contact حداقل 5 توییت در روز را توصیه می‌کند و می‌گوید حداکثری وجود ندارد.

DowSocial پیشنهاد می‌کند حداقل ۶ توییت در روز بگذارید و این کار را هر روز انجام دهید. از آنجایی که توییتر یک شبکه پرسرعت است، آنها می‌گویند که توییت کردن یک بار در ساعت در ساعات کاری یک روش خوب در کنار توییت‌های تعامل است.

داده‌های HubSpot بر اساس صنعت تجزیه می‌شوند که ایده جالبی است. اما به طور کلی HubSpot توصیه می‌کند حداقل 5 توییت در روز بگذارید، همچنین می‌گوید حداکثر روزانه وجود ندارد.

LocalVox توصیه می‌کند حداکثر 5 توییت در روز بگذارید و حداقل 5 توییت در هفته را حفظ کنید.

نولو می‌گوید حداقل 5 بار در هفته توییت کنید، بدون حداکثر.

Quick Sprout دریافته که بیشترین بازتوییت‌ها در عرض یک ساعت پس از توییت اتفاق می‌افتد، بنابراین تناوب روزانه بالاتر بهترین است. با توییت کردن 5 تا 20 بار در روز شروع کنید.

نیل پاتل که برای فوربس می‌نویسد، پیشنهاد می‌کند که تعداد توییت‌ها باید با اهداف شما مرتبط باشد. اگر می‌خواهید حداکثر تعامل در هر توییت را داشته باشید، 1 تا 5 توییت در روز را هدف قرار دهید. با این حال اگر می‌خواهید در مجموع تعداد کل پاسخ‌ها به توییت‌هایتان بیشتر باشد، 50 توییت یا بیشتر قابل قبول است.

نظر ماری اسمیت بین ۶ تا ۷ توییت در روز در روزهای هفته و ۳ تا ۴ توییت در روز در تعطیلات آخر هفته است.

Abobe فقط 3 توییت در روز را توصیه می‌کند. برای شرکت‌های بزرگتر و برندهای معروف، این رویکرد ممکن است روش خوبی باشد.

هفته شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد مشابهی را ارائه می‌دهد و بیان می کند که 3-5 توییت در روز ایده‌آل است.

چگونه بفهمیم که این روش توییت کردن جواب می‌دهد؟

توییتر دارای یک ابزار مفید برای تجزیه و تحلیل است که به شما کمک می‌کند ببینید چه روزهایی بیشترین تعامل را داشته‌اید. هنگامی که می‌دانید در چه روزهای خاصی چند توییت به اشتراک گذاشته‌اید، به راحتی می‌توانید میزان ارسال توییت خود را با تعامل مرتبط کنید.

کافی است وارد Twitter Analytics شوید، به توییت‌ها بروید و نمودار میله‌ای تاریخ‌ها را همراه با تعداد توییت‌هایی که در آن تاریخ‌ها منتشر شده بررسی کنید.

ماوس را روی یک نوار برای هر تاریخ مشخص نگه دارید و تعداد توییت‌هایی را که در آن روز به اشتراک گذاشته‌اید، خواهید دید.

هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟

هر چند وقت باید در لینکدین پست بگذاریم؟

جدول زمان بندی پست گذاری لینکداین

بافر می‌گوید 20 پست در ماه یا ارسال یک پست در روز به شما کمک می‌کند تا 60 درصد از دنبال کنندگان خود را در لینکدین جذب کنید.

Constant Contact توصیه می‌کند حداقل دو بار در هفته در لینکدین پست ارسال کنید و حداکثر 5 بار در هفته پست بگذارید.

DowSocial اشتراک‌گذاری روزانه در LinkedIn را توصیه می‌کند، اما عدد مشخصی پیشنهاد نمی‌دهد. نظر آنها این است که اشتراک‌گذاری‌های روزانه، فالوورهای شما را در جریان نگه دارند، اما آنها را اذیت نمی‌کند.

معیارهای HubSpot توصیه می‌کنند حداقل دو بار در هفته در لینکدین پست کنید، در حالی که حداکثر تعداد ارسال پست شما نباید بیش از پنج پست در هفته باشد.

LocalVox می‌گوید که یک بار در روز باید بیشترین اشتراک گذاری در لینکدین باشد. حداقل هفته‌ای یکبار پست بگذارید تا فعال بمانید.

Nulou می‌گوید برای حفظ ثبات حداقل دو بار در هفته در لینکدین پست بگذارید و پنج بار در هفته باید حداکثر تعداد پست شما باشد.

Quick Sprout به توصیه‌های خود لینکدین برای دفعات پست ایده‌آل 20 بار در ماه اشاره کرد که تقریباً یک بار در روز کاری است.

10 مثال از بهترین بیوها و خلاصه‌های لینکداین

چگونه بفهمیم که این روش ارسال پست در لینکدین جواب می‌دهد؟

لینکدین نیز دارای یک قابلیت تجزیه و تحلیل پراکنده است که به شما کمک می‌کند تا تعاملی که هر یک از پست‌های شما جذب می‌کند را ببینید. زمانی که در حال آزمایش تعداد پست هستید، می‌توانید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید تا ببینید چگونه پست کردن کم و بیش بر تعامل شما تأثیر می‌گذارد.

کافی است به پروفایل خود بروید و برگه Analytics را انتخاب کنید تا آمار خود را ببینید.

هر چند وقت در اینستاگرام پست بگذاریم؟

جدول زمان بندی پست گذاری اینستگرام

بافر می‌گوید که برندهای بزرگ به طور متوسط 1.5 بار در روز در اینستاگرام محتوا منتشر می‌کنند، اما نه بیشتر، بنابراین آنها هم همین را به شما پیشنهاد می‌کنند.

DowSocial می‌گوید حداقل 3 بار در روز در اینستاگرام پست بگذارید. از آنجایی که تصاویر فوق‌العاده قابل اشتراک‌گذاری هستند، ارسال کمی بیشتر نیز بد نیست.

ادوبی می‌گوید تعداد پست‌های اینستاگرام شما باید با اهدافتان سازگار باشد. آنها می‌گویند برخی از برندها با 10 عکس در روز موفق می‌شوند. برای مثال، اگر عکس‌های یک رویداد را به اشتراک می‌گذارید، ممکن است خیلی خوب جواب دهد.

و در فوربس، نیل پاتل می‌گوید: «تعداد پست برای بازاریابی اینستاگرامی شما چندان مهم نیست». در عوض، چیزی که باید روی آن تمرکز کنید ثبات است. چه یک بار یا بیست بار در روز، تمام تلاش خود را بکنید تا همان روند حفظ شود.

چگونه بفهمیم روش تعداد ارسال پست ما در اینستاگرام موفقیت آمیز است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوورها و عملکرد حساب خود می‌توانید از insights اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می‌توانید با پست‌، استوری، ویدیو، ریلز و لایو، بینش‌هایی درباره تعامل مخاطبان خود مشاهده کنید. در صورت امکان، اطلاعات آماری و معیارهای مربوط به حساب شما شامل فعالیت پولی نیز می‌شود.

آزمایش تعداد پست ارسالی در اینستاگرام می‌تواند برای سنجش میزان تعامل شما در طول روز و در حین تجزیه و تحلیل تعداد دفعاتی که در اینستاگرام محتوا گذاشته‌اید، مفید باشد.

بهترین زمان پست گذاری اینستاگرام کِی است؟

سخن آخر

در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال که هر چند وقت در شبکه‌‌های اجتماعی پست بگذاریم؟ پرداختیم و از نتایج حاصل از 14 تحقیق برای گرفتن پاسخ خود استفاده کردیم. در نهایت راهکارهایی برای پست گذاری در فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام ارائه دادیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

روش نوشتن تقویم محتوای اجتماعی

پیشنهاد ما به شما جهت مدیریت شبکه‌های اجتماعی گرفتن مشاوره از متخصصین در این حوزه است. تیم تکنویک متخصص در مدیریت پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی در خدمت کسب و کار شما عزیزان است.

برای بهره گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ تکنویک از سایت ما بازدید کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید. شما را در این مسیر به خوبی راهنمایی می‌کنیم.

منابع:

تیم تحقیق تکنویک
و
بسایت coschedule
و
بسایت Hubspot
و
بسایت buffer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *